Tuesday, June 29, 2010

Saya Update Esok Ye

Hari ni malaslah nak update story... saya update esok je... jangan lupa baca Aksara Keraian, Kerana Di Situ Kami Berpesta Huruf dan Abjad. Menulis cerita seram ni susah rupanya. Haiyo, feel mari... feel mari

Owh Lupa, malam tadi ngedate bersama Lelaki Berdagu Runcing Hanya Aku Seorang Yang Bernama Khai Zachrull, Terima kasih kerana menemani makan malam sahabatmu ini. [tiada foto untuk di tempel]. Dua keping Pizza, Sekeping Cinnastick dan juga Sebotol Sprite. Lepas ni ayam penyet the curve pula erk... yeahaaa

Khai? Betul ke awak nak kawen? Kenapa saya tidak tahu yang awak nak kahwin? Ceh, hampeh ayat aku macam kecewa pula bunyinya.

Nota kaki: Malam tadi terdengar lelaki macho depan Pizza Hut, nyanyi lagu Pengemis Cinta - Ella. Yang tak boleh blah, dia nyanyi "Apakah Upaya, Diriku Wanita"... *fitam

5 comments:

MR. SYAH said...

nyanyilah lagu ella tu baru dapat feel nak buat cerita.. heheh..

malinasiam said...

macho + diriku wanita = aku pon sama pitam

Hezesuze said...

hahahaha lenkali nk nyanyi kene tgk betul2 lirik dia yedok..?? ahaks!!

Pojiepooh Abdullah said...

Hahahahh!

Love,
PojiePooh Abdullah

Unknown said...

Dagu originalkah,
hahahahahaha:P:P:P