Wednesday, June 16, 2010

Karaoke Time @ Summit USJ

Saya rasa saya sangat sweet

5hb Jun, pergi ke rumah Aizoul. Celebrate his besday [tapi hadiah tertinggal kat rumah]. Datang pun dah petang, about 6.00pm. Dari office masa tu. So terus la kan gi sana. Berduyun sms masuk inbox tanye aku datang ke tak. Sabar-sabar, aku on the way.

Ntah ape ape ntah amek gambar

Lepas majlis, about 8.00pm, membuang masa karok la kan. Best la plak. Dah lama tak karok. Sejak eksiden, aku agak kurang confident nak menyanyi. Walaupun karaoke jamban saja. Yerlah, tulang pipi hancur, so have to admit yang serba sedikit berubah la juga.

Sampai lentok besday boy menyanyi

So malam tu, as usual nyanyi lagu kegemaran aku, Hanya Kau Yang Mampu dan Mahakarya Cinta. Selebihnya aku nyanyi asal jumpa. Suara aku tak sesedap Syaf [Adam Lambert] atau si Aizoul [Hazami] atau Madi [Ziana Zain versi Pregnant]. *matilah aku mencarut depa.

Adam lambert [nak otograph]

Anyway, aku happy gak hari tu. Lama tak menyanyi. Hua hua hua. Thenext day gi karok lagi. 2 hari berturut-turut karok. Kali ni dengan my boss and my fren. Takyah la gambar yang ni erk. Hahahah

Nota kaki: Lagu kegemaran Kau Kunci Cintaku Di Dalam Hatimu

13 comments:

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

hhaaha..lawak lh..

tapi tgk cm fun je..

meriahkn...

MR. SYAH said...

wah karok! best tu.. mesti sedap nyanyi dahlh lgu best aizat dgn faizal tahir...

syaf said...

adam lamberth!!!! wah trimas trimas trimas....












celake kaw el...kaw perli aku yerk

attyfir said...

fuh ..taun dpn ko masuk af ..tau ..afundi el zaffril.

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Wah.. Stylo arr Syaf.. Heehee.. Memang sorang2 dah macam muke artis dah ni.. Haish.. Nak mintak autograph sume orang laa cenggini..

P/S: Anda memang sweet pon.. Ahaks..

Zai Zamree said...

fulamak...karok dgn artis tu...hik3...
dh lama gak x karok :(

Suziey Ahmad said...

hahahaha...aku tetiba teringt cite baik punye cilok bl ko kata lagu kegemaran kau kunci cintaku dlm hatimu..haaha..muka rock tp dlm hati ade taman la

Anonymous said...

wah..
sgt2 suke karoks!

Mahamahu said...

motiff carut aku aper keje kau dah tak ada keje... penting mampu tarik tinggi walaupun kantoi sikit....

@xiM said...

ye ker ada hadiah??
ko tak beli kan..saja alasan cakap tertinggal kan??hahaa

Unknown said...

best tu karok

Mommyyus said...

bestnye karok! yus selalu pergi kat redbox d garden. nanyi sampai lebam..

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

Mahakarya Cinta... i likeeeeeeeeee...