Thursday, June 24, 2010

Gambar Izwan Azir (Sebelum Menjadi Pembaca Berita TV3) Bersama Aku

Semalam belek-belek folder gambar lama. Sekali terjumpa satu gambar ni. Sekali tu baru aku perasan. Mamat yang duduk sebelah aku tu macam kenal. Eh, bukan dia pembaca berita TV3 ke? Hahaha, bengong kan aku. Menyombong gila time tu. Mana lah aku nak tahu dia nak jadi penyampai berita TV3.

Izwan Azir (sebelum menjadi pembaca berita), Aku dan Shikin... yang belakang tu semua wallpaper je

Masa ni Pesta Pantun Piala Canselor tahun 2004. Aku jadi reserve saje. Hahaha, waktu ni member-member aku tengah berpantun waktu final. Huhuhu. Antara UIA dengan MMU. Kitorang kalah. Settle. Malas nak fikir banyak-banyak. Hahaha

Tahun 2003 aku jumpa Ahmad Fedtri Yahya, tapi aku ni jenis pemalu kan. So mana la nak amek gambar sangat dengan orang. Jadi jurugambar sudeh. Muka tak komersial dowh. Aduh, sorry la. Lama tak blogwalking. Busy sikit. Ni pun entry autopublish.

Nota Kaki: 23 + 3 = Praktis nikah lagi...

7 comments:

ita cutevirus said...

alahai... comelnyer muke izwan ni... muke virgin sangat..

[-suziey-] said...

hahahaha skema giler ko pakai baju melayu..ekeke:p

emm jenuh aku nk dok ingt ygh mane satu ni izwan ni..hehe xalert btl

haslina said...

oooo mat pantun gitu....agak2nyer dik zaff pun nenanti jadi pemabca berita juga kot....kan

mR.sYaH said...

izwan azir pun masuk pantun gak yerk..

xlama lagi tuh nak nikah.. hehe..

'AQILAH said...

hehehe tak disangka..

Mady said...

nak kata dpt aura daripada pembaca berita tu lah alah kebetulan ajo langsung tak kena kau wakakaka..

niza said...

oitt el...izwan tu geng2 study group aku masa nak spm lu....dulu kurus kering jek...hihihi...