Thursday, June 10, 2010

Beryl's Choc Buffet

Beryl's, here I come

30 Mei, buang masa pergi ke Beryl's, ada buffet coklat katanya. So aku pun seronok2 pegi la. Anyway aku ni memang hantu coklat. Sekilo boleh habis dalam masa sejam kalau makan. Memang gemuk la aku lepas ni. Memang badan stok laki orang.

Set buffet 1 round [tapi aku tak suka choc wafer so aku tak amek la]

Anyway,masa tu aku tengah hangin, entah sebab ape pun aku tak ingat. Tapi memang marah la. Rasanya pasal kereta kot. Anyway, makan choc atau benda yang manis-manis seperti gula-gula boleh mengurangkan stress dan amarah. Did you know that?

Sedap ni, nak suh Ayu [Sidratul Muntaha] Buat la, pastu panggil aku dengan suziey and the family rasa erk

So tak ada banyak sangat nak share la. Just few photo. Selebihnya tengok kat FB erk, gambar coklat yang cantik-cantik. Tapi takde la buffet free kan. Takkan la nak melenggang tak beli ape-ape. Kene la beli jugak kan. Hahaha

My favorite [Tiramisu]

Damn, saya sungguh jeles dengan Mama Tisya sebab menjeleskan saya dengan Event susunya. Dapat bergambar dengan ex-gf saya pulak tu [amber chia]. Tapi tak apelah, 29hb tu puas menatap wajah Deborah Henry. Hahahahaha.

Nota kaki: Betul ke kalau selalu naik angin cepat tua. Tapi aku happy je selalu

19 comments:

oli said...

nasib baik i tak pergi hari tu!!! hahahahahaha

mama tisya said...

coklat mmg best...mmg suka mkn coklat..nk2 FIL slalu p overseas sure bw blk coklat utk ank menantu & cucu...hehehehe

event susu mmg best compare ngan buffet cekelat...ekkekeke...tula saper soh tkdtg kn dh melepas tk dpt bergmbr ngan ex-gf:-p

hah psl nota kaki tu btul la

attyfir said...

lor kalo tau el dtg.leh jumpa..

Ms Haslina said...

oo..pg ek...tu lah cuti pulak jumaat tu kan...klu tak cuti..mmg dekat gila ngan opis...sure pergi nyer...

syaf said...

alamak sedapanyer....
aku suke tp x fanatik

Unknown said...

aku xleh makan coklat..makin gemok nnt

Gieyana said...

sedapnyer tgk coklat tue..colat version Nureen..ngeeee!

Anonymous said...

yes..kita pun suka tiramisu almond milk~nyuuummm <3

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

waahhh

best ye..nape x nak ajak....sronok oooo dpt mkn coklat

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

nak coklat 1 blh?...

Suziey Ahmad said...

aku stju..ayu sila buat..pastu kami serang:p

ler cetoet je dpt mkn..buang karan btl..seb bek aku xgigih pegi..hiks:p

Cahaya Yang Riang Gembira said...

I like badan stok laki orang hokeyyyyyy.. Ahaks.. ;p

Sidratul Muntaha said...

amber chia xgf ko El?
adeii..
sengal kupeng aku dengar..
ceh...
mention nama aku plak.
mentang - mentanglah aku tengah pantang ni.
saje jer ko.

Fatin Aliyya said...

i love chocolate!

epulafea said...

marah fasal apa??

ahh sudahlah..

lenkali nak chocolate jugak..

Haiza said...

happy selalu ke bang?...habis tu entry sampai 13 episod tu apa ye?..cam tak happy jek :P

kalau aku buat buffet makan cheese cake...ko nak datang tak?..besday Damia this month ...nanti kalau semua dah ready aku ajak ko ngan kenkawan sume datang makan cheese cake...hehehe

'AQILAH said...

"taoi aku happy je selalu"...nak cakap diri muda la tuh...hehehe

ok coklat tuh menggoda...

Zue AnnaLeeya said...

mak aihh... byknya coklat... bestnyer... akak takut nak mkn byk2 dik... bdn mcm dipam pam dah nih... huhu!!!

amber chia tuh xgf yer... aduih mak aih... senak perut akak nih... hehehe!!!!

Aqila Borhan said...

org kata klu mkn byk cokelat mudah emosi. hehee. :P