Monday, June 28, 2010

Serupa Tak?

Tak sama, memang tak sama. Tak sama la weh. Serius tak sama. Tapi dia kawan aku yang aku kenal dari blog yang boleh tahan kamcengnya dengan aku la. Aku ingat lagi 1st comment dia dalam blog aku, bleh dia tulis lagu Coba dalam blog aku. *fitam...

Hensem kan abang baju bunga-bunga tu [Pic Kredit to Cinta Wanie Ta Muslimah]

Kalau nak kenal dengan dia, blog dia Hanya Aku Seorang Yang Bernama Khai Zachrul. Dia 10x lagi kacak dari aku. [Jeles ok dengan dagu original dia].

Fact about us
  1. Johorian
  2. Cancerian
  3. Batu Pahat mari
  4. Blaja sampai darjah Khas. Pangkat satu ye darjah khas [Ustaz Sangat]
  5. Lain tak tahu... sebab belum explore lagi.
Setahu aku dia ni belum di risik mana-mana pompuan. Sape-sape nak menantu kacak berdagu runcing, sila gune direct dialing erk. Hahahaha

Nota kaki: 2+17+3 = 22. Betul kan jawapan tu.

8 comments:

Hezesuze said...

oh mamat yg dtg bufday wanie kt PD kan....mmg encem uols....ngee

MR. SYAH said...

mmg xsama.. sbb elzaffril ada janggut mahal.. hhehe...

Mady said...

heheheh memang tak sama bagai langit ngan bumi bagai mercediz dan produa ok heheheheh...

oli said...

errr...
selain muka sama besar...yang lain-lain semuannya tak sama!!!
heheheheh

Khai a.k.a Inche' Dean said...

mempromote aku nampak?? tau le ko lebih 10x laku dari aku...huhuhuu

Abu Uwais said...

abg el kacak lg.. sape setuju turun tgn.. ramainya org turun tangan. hehe

khasyikelvin_ said...

hahaha along melawak.
er, bp area mana?

(ade gaya direct selling ke, along?)

mohdikram said...

sama la. tapi tak serupa. cane tu?hahahaha