Thursday, June 03, 2010

Another Broga Hill Trip

Saja mahu menjeleskan orang lagi. Hahaha, ape la, ayat pagi khamis mahu tulis entry jahat. BTW, aku mahu berkongsi keseronokan, bukan niat mahu menjeleskan korang. InsyaAllah, ada masa, turn untuk kalian pula ke sini. Sisi pandangan mata ini sentiasa melihat ciptaan Agung ini. Amin... syukur, masih dapat melihat.

Lihatlah, macam mana nak naik kalau ramai gini

Pagi-pagi buta sudah bangun, mahu ke Broga Hill kononnya. Alhamdulillah, selamat bangun pagi. Sungguh seronok bersama kawan-kawan. Kali ini bersama Syed, Mirul, Emi dan adiknya berserta Mar dan adik-adiknya juga. Lebih kurang 8 orang kami ke sana.

Aku jadi jurukamera je

Tapi MasyaAllah, ramai sungguh orang hari itu. Tensen ok. Tak dapat naik, ada empat puncak. Puncak pertama pun tak boleh nak naik. Last-last posing kat kaki bukit sajo. Hahahah, selambe, yang penting best.

Our friendship will last forever
So misi hari itu gagal. Rasa next time mahu naik broga, seterusnya ke Gunung Tok Wan[satu trek]. Ada sesiapa berani menyahut cabaran Gunung Tok Wan? Hahaha, jom jom, buat ekspedisi. Aku kalau set tarikh, gi sendiri pun jadi.

Memperkenalkan mirul yang masih single

Next time nak gi lagi. Insyaallah, hujung bulan ni. Ada yang mahu follow? Boleh saja. Tarikh akan diberitahu. Kalau nak sama-sama, jumpa di parking tepat jam 6.30pagi. Boleh? Hahaha apa pun, aku suka sangat-sangat panjang bukit. Hahahah

Nota kaki: Sedang merancang sesuatu yang InsyaAllah semakin dipermudahkan

30 comments:

I-sya said...

sengaja nak kasi makcik jeleskan... pandai la ko El.

Hujung bulan bila tu? nak kene cari sport shoes dulu. huhuhu.... panjat gunung tu kene ada peralatan ke? acik x biasa tp teringin.

attyfir said...

kalau kty naik2 bukit panjat gunung nie..turun2 slim ..kang ..apa nak jawab ngn along ..ekekkekek

'AQILAH said...

memang ramai :) heee...

z o u l said...

nti klu g ajak aku skali taw..

Suziey Ahmad said...

hubby aku pn panjat broga hills ni dulu..konon nk shooting sunrise..skali sun xkuar daaaaa

Cinda... said...

kalo aku.. mesti dah semput nie..

Sufi Asri said...

mcm best je kuar ramai2.. hehe..

oli said...

tempat ni kat mana?
macam best ajer...
rasa-rasa bebe sesuai tak dengan ativiti ni?

Zai Zamree said...

sonoknya camni...

Abu Uwais said...

kacak2 jd cameraman je. ish ish ish.. hehehe

El-Zaffril said...

Puan Acha: Saya sedang konpemkan dengan kawan saya yang seorang tu

El-Zaffril said...

Kak Ty: haiyo... kalau akak tak kenal kenal kak ty... *fitam

El-Zaffril said...

Aqilah: pasni nak gi awal lagi sikit

El-Zaffril said...

Aizoul: ok sajo... bleh plan...

El-Zaffril said...

Suziey: Ni tak bleh nak naik langsung... sedih gile

El-Zaffril said...

Cinda: Weh... stamina weh... mana stamina

El-Zaffril said...

Zoro: Next time... join la

El-Zaffril said...

Oli: Ajak bebe panjat sekali... kalau dia tak larat... u dukung dia

El-Zaffril said...

Cik Zai: Sangat best yer

El-Zaffril said...

Jai: Siapa la yang kacak tu... auw auw auw

malinasiam said...

Hahaha apa pun, aku suka sangat-sangat panjang bukit. Hahahah


panjang bukit???
saje je aku nk nyakat ko

Ms Haslina said...

wahhh..baru2 ni ada gak opismate panjat broga hill nie...
mmg ada pasang niat nak panjat gak with hubby...tp kena hold dulu la nie..anak masih kecik2 lagi...payah nak tinggal2 nie..

dik post utk DiGi party tu klu da buat perlu send kemana2 ke link post tu?..x de berita pun pasal hal tu...

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Tolong dukung sampai puncak boleh ke? Tak larat nak naik.. Wakaka..

MR. SYAH said...

betnyer pergi tempat mcm ni ramai2.. boleh merapatkan lagi ukhuwah antara rakan2..

Unknown said...

bila la agaknye leh sampai broga ni

El-Zaffril said...

Kak Ina @ Momguess: Aku tahu kau memang suka panjang2

El-Zaffril said...

Kak Haslina: angkut je anak panjat broga sekali... hahahahaha

El-Zaffril said...

Mr. Syah: best best best... sgt best tempat macam ni

El-Zaffril said...

Dr. Farhana: kalau kamu suruh saya dokong kamu... *fitam

El-Zaffril said...

Edy: Jom la... join next trip aku