Sunday, June 13, 2010

Sunday Tag

Weekend adalah hari yang sangat membosankan. Hurm, tak tahu nak buat ape. So aku membuat tag lagi dari Cik Kyla. Thanks to Cik Kyla [Klik]. Hehehehe. Kalau tak, bersawang la blog saya ni.

i) Thank and link the person that tagged you
- Terima kasih kepada Cik Kyla [link seperti di atas] kerana anda telah membuat tagged. Jadi saya pun mengikut sajalah. Bosan takde kerja weekend.

ii) Tag 10 bloggers you’ve recently discovered and think fantastic
- Semua blog yang saya follow fantastic. Kalau idak, takdelah aku nak terjah semua blog tu and komen semua entry [semua ke?]. Ape pun they are rock. Challo beteh

iii) Contact that blogs and let them know they’ve been tagged
- Kalau nak contact semua, pengsan aku weh.

iv) State 7 things bout yourself
- Rasa macam dah pernah tulis
  1. Singer
  2. Model
  3. Actor
  4. Engineer
  5. Student
  6. Product ambassador
  7. Blogger
- Korang percaya tak?

8 comments:

azianierdawati said...

di pagi ahad, terus bukak lappy, lps tu br kemas umah, boleh ke gitu? every week mcm ni la...

Zai Zamree said...

wah...rajin plak EL wat tag ye...hehehe

Anonymous said...

no.6 tu....betul ke?hahaha

Sufi Asri said...

Singer?
Model?
Actor?

kata kan tidaaakkk !! hehe.. =P

Aqila Borhan said...

tersenyum i tgk u jwb soalan tu :P

shahirahkhairudin said...

singer.. model.. actor... awwww!!! abang long.. otograp plizzzzzz.... *ngee*

Unknown said...

haha..hanya mampu gelak

Ms Haslina said...

singer...model..
dasat sungguh tu...

keep up ur study dik..