Attached herewith explanation of your complaint on 28th May 2010.
Thank you.
Ok la, sebenarnye aku tak berapa puas hati dengan surat dari diorang ni. Should I lodge report to Bank Negara ke tak? Bukan aku nak saman diorang pun. Nak diorang insaf sikit.
Korang kalau korang kene macam aku, mesti korang follow ape yang aku buat. Jangan setakat marah-marah customer service je. Diorang tak bleh nak buat ape.
So korang rasa macam mana? Nak buat report Bank Negara ke tak? Supaya sistem kat Bank yang kononnya terbaik ni akan jadi lebih baik. Bukan sebab aku nak claim liquidity damage. Just nak diorang alert dengan each of their client.
Korang kalau korang kene macam aku, mesti korang follow ape yang aku buat. Jangan setakat marah-marah customer service je. Diorang tak bleh nak buat ape.
So korang rasa macam mana? Nak buat report Bank Negara ke tak? Supaya sistem kat Bank yang kononnya terbaik ni akan jadi lebih baik. Bukan sebab aku nak claim liquidity damage. Just nak diorang alert dengan each of their client.
Nota kaki: Kesian staff-staff kat autofinance tu erk, mesti bad track record terus. Seluruh malaysia punye branch tahu diorang bad repo kat aku. Nasib la kalau korang takde bonus end of the year erk.
Nota keji: Ingat tahun depan nak try lagi sekali bende ni... tengok bende yang sama jadi ke tak... kali ni aku nak serang terus... sebab aku ade black and white yang mengatakan bende ni tak akan jadi lagi
Nota keji: Ingat tahun depan nak try lagi sekali bende ni... tengok bende yang sama jadi ke tak... kali ni aku nak serang terus... sebab aku ade black and white yang mengatakan bende ni tak akan jadi lagi
33 comments:
report je kt bank negara..hahahaha
lgpn yg kamu lmbt byr lps tu sure kena charge tu ada ke die ganti rugi..tidak kn...
saman! saman! hahah jahatnya aku.,..
better buat el.
aku setuju sangat klu buat sebab at list ade improvement dari segi customer services.
huhu..
sabar2!
sabo el...
Aiyoo laaa..
Actually mende² nih happen sebab tlalu mengikut procedure yg tah apa²..
Birokrasi tak berasas, padahal boleh jer buat exception kalau case2 macam nih.. So apa² pun usah salahkan customer service tuh dia hanya buat yg terbaik bg level dia.. Manager dan sistem dia kne btanggungjawab...
Btw u r please to lodge the report to Bank Negara.. selalunya customer selalu ditindas, tidak mendapat layanan yang memuaskan sebab kebanyakan kita sebagai pengguna, consumer, customer tak tahu hak² kita yg sebenarnya...
Tak hadap sgt pun nk report n cause letter tuh kan, cuma nk report kasi depa sedar n bukak mata.. Upgrade servis tuh jer..
All the best!
Love,
PojiePooh Abdullah
hee buat2 buat...
erm...sya pernah senasib ngan ko,tp bank tu tak block lg acc sya,pe2 wat lah pe2 yg patut utk kesedara diorg gak.n utk org lain supaya z timpa nasib mcm awk.
saman jer
hohoho
tegak kan keadilan ..utk pelanggan mcm kita..nie..
buat je report...hahaha jangan bagi can...hover mak noks
p/s:sangat gigih aku membaca entry mu sebanyak 13 episod pada jam 3 pagi ni :P
report jgn tak report..pastu masuk tv3..jgn lupa jemput aku..nak masuk gak tv..hehe
perghh dasyat...kaw memang brani...
tokoh wanita muda....
muahahah
report je lh...
uhuuh...
report jer
kalo ko takut nak g sorang
meh aku tlg atar kan
tapi aku tungu dlm kete jer
hahahahah
Kak Aimi: Boleh je nak report... kene fikir pro and cons la...
Ayu: Betul gak cakap kau tu... akan difikirkan...
Syah: Saman... hahaha... its not that easy... silap2 kite kene saman balik... camne?
Jantan Keparat: memang saya sangat penyabar orangnye... cuma bende ni sungguh membuat saya hilang sabar
Kak Zue: Saya sangat bersabar
Pojie: Sebenarnye dah malas nak panjangkan bende ni... but i will invest for another Bank itu S*ck... sort of macam panggilan hangit la...
Aqilah: Will do... but bile ade kekukuhan yang melampau... hahahaha
Zie: Saya akan buat lagi sekali... seronok buat macam ni... hahahaha
Hans: Saman... tidak semudah itu untuk saman...
Kak ty: Insyaallah... akan buat...
Haiza: Gigih kau... insyaallah... tp not now... hahahaha
Edy: Haish... masuk dalam suara rakyat erk... hahahaha...
Syaf: Aku pelopor putera GMB - Gerakan Melayu Bersatu Texas
Mapie: Insyaallah... Will do
Kak Ina: Kau memang... takkan tunggu dalam kereta je...
sggt gigih ye membuat semua ni..nway gud luck la ye tuk buat yg kedua plak..
Wah wah...dh mcm telenovela la plakkan....hehehe...btw..report jek..dorg ni mmg jenis lembap same la macam Astro plg la guwe bengang! bab2 nk potong/bar laju aje....bab2 lain lembap nk mampos!
ko buat je..dah buat ke belum?
Post a Comment