Wednesday, June 02, 2010

Birthday Cik Wanie @ Satay Station

Allah selamatkan kamu... hehehe

22 Mei tu juga, Cik Wanie, merangkap kawan baik blogger selamanya menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 27 [tuanya kau Cik Wanie]. Tapi dia buat early celebration sebab besday dia fall on 26 mei sepatutnya.

Madi, Aizoul, Aku dan besday Girl

Tempat majlis, Satay Station. Dah nama pun satay station, of course la menu utama dia satay kan. Ramai gak tetamu yang hadir. Only few people yang aku kenal, Aizoul, Madi, Syaf dan juga Oli and Family.

Cupcakes yang sedap, dengarnya Kakak Abang Eqbal yang buat

Apa pun, aku suka makan satay dia. Memang sedap, kali ni tak potong kek, potong pulut kuning, Aku tak makan pulut kuning tu sebab angin. Hehehe, bukan sebab aku ni demanding. Tapi aku tak berapa nak sihat on that day. And the cupcakes, memang superb. Aku suka cupcakes dia walaupun aku bukan la penggemar cupcakes. [Hamek kau wanie, kepala kau aku makan.]

Menu utama satay yang superb...

Ni time dah nak balik dah. Hehehe. Kene rush masuk opis. Dem

Ape pun, thanks to Cik Wanie sebab invite aku walaupun tak dapat kad [nampak sangat tetamu tak diundang, tak malu betul aku kan]. Apa pun, memang simple tapi tetap meriah. Tahun depan punye besday party u dah plan belum Cik Wanie. Hehehe

Antara orang kuat majlis, mama dan Azim [makan hati tak dapat bergambar dengan mama]

Nota kaki: Nak celebrate besday tak mampu. So diam-diam sudah

Pictures credited to Azim Ashaary [link] dan Cik Wanie [link]

36 comments:

syaf said...

satay itew sedap/...t makan situ g nak

Zai Zamree said...

alah EL...kita pon x smabut besday thun ni...siap kena keja smpai mlm lgik hr tu...huhuhu..

Hezesuze said...

wah meriah buffday wanie kita ek...

weeii EL ko leh wat buffday gak tema potluck...hahahaha

Abu Uwais said...

makan pulut angin ek.... jai mkn je. angin 2 belakang cerita. hehe

Suziey Ahmad said...

waaaa cik wanie sudah slim..hiks..mencik arr ko dpt mkn satay free..nk jgkssss

'AQILAH said...

:) heee satay satay

Unknown said...

dearest el,

tq for coming,
u biar btul kad x sampai,
tapi mmg ada beberapa kwn i pun x dpt kad,
huk huk huk..
tapi i tetap happy sbb u dtg jugak...
hihihihi...

ops,
next year punya tema dah ada,
so kenalah tunggu...
lalalalalala:)

tq again my dear:)

Zue AnnaLeeya said...

sedapnyer satay... cupcakes tuh pon comei.... mesti sedap kan??? yummy!!!

Sufi Asri said...

wooooooo.. nak sate jugak.. haha

erm.. camna cupcake tue ada gmbar dia? design ke gmbar? hohoho.. aku berasa hairan dan ajaib.. =P

hans said...

walawehhhhhhhh
satay

MR. SYAH said...

saya gila satay.. yummy2.. heheh..

@xiM said...

nice to meet u anyway!
:)

AniS GalaXy said...

kite lgsg x dpt pi nie. lg makan ati..
tp smpt jgk jmp cik wanie n mama mase gathering cinta utara

attyfir said...

kty pun tak mampu nak celebrate besday besar2 ..just celebrate with my family je..janji kita happy ..

ko sama ngn kty .tak makan pulut..takut..kang penin .

Blog Eazy Izzuddin said...

wah..
very purple...
sedap satay
xD

Qarl said...

cik wanie mmg ade aura2 diva sgt

die sgt humble & nice

even Qarl bru jumpe die skali scara live

Unknown said...

sedapnye sate..lama xmakan satey...gebu2 sate tu

Ms Haslina said...

makan free gitu...hikhik..kat mana satay station ni dik?

El-Zaffril said...

Syaf: kau belanja aku makan disitu boleh

El-Zaffril said...

Heze: Camtu aku buat gathering je la... masa besdey aku... pastu konsep pot luck

El-Zaffril said...

Cik Zai: Besdey tahun ni nak puas2 kat genting

El-Zaffril said...

Jai: Tapai pulut I suka

El-Zaffril said...

Suziey: Turun 16kg ok... mana tak slim

El-Zaffril said...

Aqilah: Belanja saya satay... plz plz plz

El-Zaffril said...

Cik Wanie: U ni pun... satay dalam perut ni pun tak abes lagi keluar... hahahaha

El-Zaffril said...

Zue: Serius... memang sedap... sangat sedap

El-Zaffril said...

Zoro: Yang atas cupcakes tu memang real... boleh makan... nak try order?

El-Zaffril said...

Hans: kau pun gila satay gak ke?

El-Zaffril said...

Mr Syah: Aku memang sangat suka satay....

El-Zaffril said...

Azim: Nice to meet u 2

El-Zaffril said...

Anis: Bila la agaknya dapat berjumpa dengan kamu lagi

El-Zaffril said...

Kak Ty: Tapai pulut saya makan... sodap tu Kak Ty

El-Zaffril said...

Eazy: I je tak mengikut tema...

El-Zaffril said...

Qarl: Nanti dia buat gathering kat KL... [tibe2]

El-Zaffril said...

Edy: Tengok la penganjurnya... semua gebus... hahahahhaha

El-Zaffril said...

Haslina: kak, satay station tu di Kampung pandan... dekat dengan tesco ampang