Thursday, June 17, 2010

Birthday Tisya @ Alamanda

Ni la birthday girl. Tisya, susah gile nak amek gambar dia. Sampai aku suh dia stop kejap. Haish...

12hb Jun, sempatlah menghadirkan diri ke Majlis Birthday Anak Kak Aimi Shalfarina atau lebih dikenali dengan Mama Tisya. Anak dia nama Alya Batrisya (Umur 3 tahun). Diadakan di Pusat Boling Alamanda.

Budak ni seronok gile main belon. Anak sape pun aku tak tahu. Main tibai curi snap pic anak dia. Tapi dia comel bangat weh.

Segan sebenarnya datang sorang2. Lone ranger kemana-mana. Sudah biasa, woottt wooottt. Lone ranger itu menarik sebenarnya. Eh, senior aku, Abg Shidan pun datang dengan anak kembar dia yang mata besar tu. Baru la aku tahu Shidan ni Adik Ipar Kak Aimi. [Bumi ini bulat]

Abg Shidan dengan anak kembar dia. Tapi yang kakak tak ada waktu ni. Yang adik je dapat amek pic dia. Jadi la.

Sorry, tak sempat nak ambil gambar menu hari tu [nak bagi jeles Suziey dengan Momguess yang datang lambat]. Aku suka cupcakesnya, menu makan, bantai saja. Sebab dah kebuloq. Hahaha.

Kesian Kak Erin melayan anak dia ni. Huhuhu, tak ape. Nanti dah besar, dia layan kak erin plak erk.

Habis tu main boling dengan E-Car, hahaha. Hancos gile men boling weh. Dah lama tak main. Huhuhu. Tak ape. Memang dah lama tak main pun. Hahaha

Cupcakes ni comel. Hua hua hua, Kalau gambar aku atas cupcakes tu, sure lagi mantap dan bertambah comel

Nota kaki: 30 hari, tinggal 30 hari sahaja lagi

11 comments:

malinasiam said...

30 hari?
aper wey
aku bz bdy nk tau

adzmarfazami said...

SUBWAY daku!! :P

Zue AnnaLeeya said...

wahhhh... happening jerk majlis tuh yer... besday girl comei... cup cake pon comei... betul ek, lagi comei klu letak gambar el... ekekek....

bila plak turn el nak buat besday party anak nih???? hahaha!!! cpat2 sket kawen hokeyyy!!

Cinda... said...

ko pergi gak? sebab aku baru bace pasal ni dari blog lain, mama zara...

wah2 blogger KL.. meletup!.. jeles2x..

Hezesuze said...

woii smpat gak men boling ek..bila nk wat tonement boling lak nie?? aduaaii

attyfir said...

ko kira apa tu tinggal 30 ari.nak kawin ko ..

mama tisya said...

uiks siap nama penuh ye...anyway tq sudi dtg & bg adiah kt tisya and dpt gk jmpe your senior iaitu adik iparku...kecik dunia kn

Tercipta Untukku dan Untukmu said...

hai salam kenal...
budak yg syok main belon orange tu permata hati kami Kyra Adriana..dapat link ni dr blog aimi mama tisya...thanks yea sbb sudi snap pic anak saya hehehe

MR. SYAH said...

sorg jer.. bile lg nk berdua?? heheh..

Suziey Ahmad said...

cis saje mau bikin jeles la ni..wlaupn xde gbr food..gbr cuppies pn dh buat ku jeles..huhu

Pojiepooh Abdullah said...

Sentap tak dapat pi. Huhu!

Love,
PojiePooh Abdullah