Tuesday, June 08, 2010

Bank Itu S*CK - Episode 5

31hb May, pagi, aku try la buat bayaran lagi sekali. Then tak boleh jugak. Dah berapa hari ni weh dia blocked account aku. Sampai 31hb ni dah seminggu ok.

Terus aku call direct Autofinance centre. Boleh pulak dia tanye aku “Kenapa erk?”. Aku bambu la pompuan tu. “Awak boleh tanya saya kenapa? Patutnya saya yang tanya awak kenapa?”. Aku memang dah hangin. Boleh pulak dia cover. “Takde-takde, saya cakap dengan computer ni kenapa?” Apa ke bangang sangat, perlu ke kau nak cakap macam tu kat gagang tepon. Then apesal la kau bodoh sangat cakap dengan komputer.

Then dia handover bende ni pada manager. Tak sampai 1 minit account ni dah di unbarred. Aku letak tepon then buat payment. Ok lah. Rileks je. Hati dah berapi. Nasib baik lepas subuh mengaji, kalau tidak lagi hangin la aku.

Sekali check email. Customer care dia reply complaint aku. Mesti korang nak tahu apa yang diorang reply kan.

Next Entry: Email reply yang lembap nak mampos dari customer care dia. Aku rasa kalau aku ni sembelit, dah settle dah sembelit aku.

7 comments:

Sidratul Muntaha said...

of course ler nak thu.
camner ler depa2 ni buat keje..
can't waitlah El..

Zue AnnaLeeya said...

kdg2 mmg sakit ati dgn org gini...
sabo jer la el...

plak tuh bangang hape ckp dgn komputer???? hahaha!!!

El-Zaffril said...

Ayu: Masa tu memang aku marah gile... sangat marah ok...

El-Zaffril said...

Kak Zue: Ape ke bangang kan cakap dengan komputer... nak je saya maki kat phone tu kak

Cahaya Yang Riang Gembira said...

hoho.. memang encik El telah angin satu badan ni.. huhu..

El-Zaffril said...

Hana: Takut tak kalau I marah2?

Mommyyus said...

haha.. sengal gile. boleh plak dia kaver line cakap dgn komputer. tak masuk akal langsung! sian dia lame sgt ngadap komputer..sampai bengong