Wednesday, May 13, 2009

Pertama, Kedua, Ketiga dan yang Terakhir Sekali

Assalamualaikum, (sila jawab, tak jawab dosa)

Pertama sekali aku nak bagitahu dengan korang semua yang aku tengah run for Top Superb Blogger competition yang Fiq Online anjurkan. Aku sangat teruja la kan sampai masuk Top 5 tu. tak sangka, so kepada pembaca semua, aku minta jasa baik korang undi la aku k. Cara nak undi, masuk blog Fiq Online (klik sini). Kemudian ade poll di sana. Just undi di pool tu ok. Terima kasih.

Keduanya, mesti ramai tak perasan yang aku dah upload 2nd chapter untuk novel aku (klik sini). Sebenarnye aku dah buat keputusan, instead of upload cerita tu seminggu sekali, aku akan upload cite tu 3 hari sekali. Bukan apa. Ada yang complaint ma, dia kata sangat lambat. Hua hua hua. So jumaat ni masuk 3rd chapter ye.

Ketiganya, sempena hari ibu hari tu, aku tak tulis apa-apa pun tentang ibu aku. Pada aku, setiap hari adalah hari ibu untuk aku. Kalau boleh aku nak sentiasa bersama dia. Jadi tiada apa yang istimewa sempena hari ibu kerana setiap hari adalah hari istimewa buat ibu aku.

Terakhir sekali, ada orang bertanya, kenapa tak cerita pasal tu, kenapa tak cerita tentang ini. Pada aku, ada sesuatu tu yang kita perlu simpan. Ada bende yang kita perlu kongsikan. Tapi pada aku, beberapa perkara tu aku simpan je la. Lebih baik, tanak dikata riak dan juga takut beberapa perkara menimbulkan fitnah. (Jelas ye di sini)

7 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Huuhuu.. Jelas cikgu.. Saya janji saya tak buat lagi pasni.. Sorry cikgu. Uhuk uhuk.. =(

Gieyana said...

ok...kiter vote..nnt jgn lupa vote utk my dotter contest lak yer...

farish izaryl @izreez said...

ade can r mng fiq nye quiz ni haha

Anonymous said...

lawa la gambar bunga kemboja tu...unik!..:)

El-Zaffril said...

Farhana: Apa yang jelas tu... saya pun tak paham...

Kak Gieyana: Saya pun dah vote ye... nanti saya vote lagi... btw thanks...

Rizz: Insyaallah... tapi tak bergantung kepada vote je... task pun memainkan peranan penting... Huhuhu

hani: Saya cilok kat internet picture tu... hhuhuhu... sbab dah edit jadi lawa dan unik... huhuhuhu

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Menurut perenggan terakhir.. Ada org brtanya.... Itulah yg saya rujuk.. Heehee.. Maka dari situlah trkluar ayat itu.. Huuhuu.. =)

El-Zaffril said...

Farhana: Ok... get it