Thursday, May 21, 2009

Melompat Lebih Tinggi

Nak buat kenyataan blog lagi. Hari ni pukul 12.00 tengahhari, chapter 5 dalam novel 15. Jangan lupa baca tau. Penat gua tulis wooo. Ni pun chapter 6 tengah cari napas nak buat la weh. (Farhana, awak tunggu kejutan Chapter 6)

Semalam adalah hari melompat-lompat sedunia (padahal aku dengan Encik Jeffri je yang melompat). Supervisor aku takde dalam lab, meroyan 4 saat. Hua hua hua, jangan jeles ok. Aku rasa sangat seronok melompat-lompat macam kanak-kanak seplastik. Hua hua hua

Ni masa mula-mula amek, ter'blur' plak gambar ni, Adeh. Tensen-tensen

Walaupun melompat. Tetap senyum ye di situ and not to forget. Gimme 5 with the left hand side

Turn Muhammad Jeffri Sia bin Abdullah pulak melompat

Muhammad Jeffri Sia bin Abdullah pulak ye. Sila abaikan apa-apa yang ternampak tu ye.

Masa ni memang aku sangat takde keje pun. Mentang-mentang la supervisor aku tak ada. Malas pulak aku nak buat project ni. Haish. Jangan malas-malas. Nanti takleh convo tahun depan.

Nota kaki: Meluahkan perasaan di blog saja

3 comments:

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Encik Zaffril.. Jangan trkjut smpai kene kjutan jantung sudaa yerk.. Heehee.. X sabar nk tggu nih, nk tgk btol ke trkjut dgn kjutan tu.. Heehee..

Wah.. Nmpk macho la plak bila mlompat lbih tinggi.. Heehee.. =)

AniS GalaXy said...

melompat lebih tggi..hehe
nasib baik x seksi. kalo x i tergoda uuuu..huhu

x sbr tggu chapter 6
siannya kt auji 2. anis 2 plak mmg baik kan. sygkan kwn2..hehe

El-Zaffril said...

Farhana: Lompat pun kene control ensem pun kan...

Anis: ok ke dengan watak u tu? Nak over ke just maintain...