Wednesday, May 06, 2009

Sushi Shushah Shushah Shaje

Dah bacakan korang novel tulisan aku tu. Ade yang kata ok. Ada yang kata biasa-biasa saja. Tapi aku try buat novel yang the following chapter tu tak klise. Ataupun tipical novel jiwang. Aku buat lain sikit. Hahaha. So kalau nak tau ape yang aku mengarut dalam novel tu.

Jumaat ni kuar 1st chapter. Jangan terkejut plak dengan 1st chapter. So dah prepare dengan kejutan-kejutan dalam novel tu. so enjoy reading this Friday (8th May 2009) tepat jam 12.00 tengahhari. So baca tau http://novel17.blogspot.com

Hari khamis tengahhari sebelum balik kampong sempena Labour Day hari tu sempat la merewang kat Mines dengan Beb dan juga Pja. Neway sebenarnye kami membeli barang untuk makmal. Tapi manfaatkan peluang yang ada la kan.

Tibe-tibe nak dekat lunch hour si Ami sms tanye nak makan kat Sushi King. Aku ni memang pantang haram makan tempat-tempat macam ni. Har har har. Apa lagi. Melantak la. Ape ntah yang aku makan dalam bahasa jepun. Aku tengok macam makan nasi putih, ikan goreng yang dicurah sos black pepper dengan sayur. Pastu dia bagi sup ape ntah. Jepun style (sedap gak dia punye sup tu).

Aku amek 2 piring Sushi dalam pinggan dia tu. Bab makan sushi ni memang aku hebat. Hahaha. Pja fail sikit. Sebab dia ni lidah jawa. Beb plak lidah boleh la sekali sekala. Aku, Akmal, Jeff, Gustav, Ami memang takde hal makan banyak-banyak sushi.

So lain kali memang nak pegi lagi. Tunggu dapat gaji la ye. Sedap sikit, bleh melantak banyak-banyak. Hahahah. Syiok je bab-bab makan aku ni. Tapi body tetap maintain. Cun cun

Pja dengan muka bengkek. Beb rileks je makan.

From left Gustav, Ami, Jeffri, Akumal, Me

Ni makanan yang aku makan. Pelahap gile. Abes licin

Tisu je la aku iklankan. Lain takyah ye

Ni aku cilok 3 batang chopstick. Hahahah. Selambe (Sila abaikan steering kereta itu)

Nota kaki: Ada orang tu dapat keje part time. Nyanyi utk aku 3 jam dalam Karaoke. Hahaha. Siapa tu ye. Tunggu. Neway, ade orang nak belanja aku Piza. Nyum nyum. Sedapnye

3 comments:

farish izaryl @izreez said...

sedapnye sushi hehe lme xmkn ngee.btw sape sblh tu..kendu! ahaks

Precious said...

Uih ... saya nih lidah aper, ek? Yang pasti, no sushi for me ... Hih hi hi ...

El-Zaffril said...

Rizz: jom ar makan sushi

Precious: Lidah melayu je... ok kan