Monday, July 14, 2008

Pancit Vs Buncit

Pagi-pagi gua pegi kelas. On the way tu tayar pancit plak. Haiya, nasib baik ade spare cash dalam wallet. Huh kalau idak terpaksa la gua minta sedekah kat tepi silk highway. Then terus pegi cari kedai moto. Ade 20 minit sebelum kelas. Jenuh gua cari kedai moto yang buka sebelum pukul 9.00pg.

Tengah tunggu moto kene repair, gua tepon my classmate. Dia kata kelas cancel. Haiya, mau meraung gua. Jauh tu datang tibe-tibe kelas cancel. Dah la kelas cume ade 1 jer hari ni. Dah la 1 kelas je, cume sejam plak tu. Tak ape la. Maybe lecturer ade reason yang kukuh kenapa dia cancel kelas tu. Gua just follow je.

Masuk kampus kejap, ingat nak tengok jadual tomorrow sebab dia tuka timetable kelas. Dia tak paste kat dia punye white board. Haiya, susahnye begini. Tak ape la. Gua terus gi moto. Then terus merempit. Cadang nak gi seven eleven. Nak cari bilik untuk disewa. Mana-mana la sewa. Aku tarak kisah. As long dapat 1 bilik sendiri. Aku tanak share. Tak best plak rasanya.

Petang kene pegi Texas, Sebab nak buat training dengan new workers. Haiya, penat-penat. Sungguh penat menjadi insan bernama El-Zaffril. Gua kene plan betul-betul dengan keje, kelas and bisnes. Tak ape, insyaallah ade rezeki.

Petang takde nak buat ape. Balik umah lepak-lepak. Malam Adi call bertanye ape jadi dengan gua. Yer la. Tanye khabar student la kan. Hahaha gua cakap sempoi. Rasa seronok pun ade. rasa biasa-biasa pun ada. Huhuhu student life kat sini beza sungguh dengan student life kat MMU.

I'm having fun.

P/s: Sorry la kalau posting malam ni bosan sikit. Tak larat la. Memang aku exhausted bangat

No comments: