Saturday, July 12, 2008

Hilang Seri Pengantin

Hari ni hari sabtu. Bosan tatau nak buat ape. So aku terus start engine moto and then merempit ke Shah Alam. Nak tau aku buat ape. Jeng jeng jeng. Aku tolong member aku pindah rumah. Dia nak cat bilik. So aku temankan dia la.

Sampai Shah Alam lebih kurang pukul 9.30pg terus pegi sarapan kat ade satu mamak stall. Nama ape ntah. Aku tak ingat. Makan roti telur campur bawang dengan minum air limau ais. Nyum nyum. kenyang sampai petang. Huhuhu

Rumah ni sangat la besar. Tapi dia akan duduk 2 orang je. Dia duduk 1 bilik. Hurm, hodoh gile cat bilik tu. Warna hijau. Then ape lagi. Cat la warna putih. Buang sawang, Cat siling, Semua sekali la. Putih warnanya. Putih suci. Hahaha. Tengah-tengah dok cat. Letih Bangat. Gua tido kejap. Hahaha. Then bangun semula baru sambung buat keje semula. Sian plak Mr. Aidil.

Lepas tu letih, cakap dengan Aidil gua tak larat. So mengexplore la satu rumah. Tengok ape yang ade. Aku dengan tak malunya mengambil tengkolok. Test pakai. Tak kisah la hilang seri pengantin. Hahaha, semua dha di transfer ke tengkolok. Actually aku memang penah pakai satu sut baju songket warna biru. Tapi mana ntah gambar tu. Aku pun tak ingat kat mana aku letak gambar tu. Kalau jumpa nanti aku tunjuk.
Aku rasa seri pengantin dah makin pudar

Petang dapat call dari Yus, dia nak beli insurans. Hehehe. Alhamdulillah, rezeki anak-anak. So aku terus shoot balik KL semula. Sebab semua document kat rumah. So mandi and pack. Kemudian solat maghrib terus shoot gi Kg. Baru. Sebab Yus ade kat sana. Terus borak-borak and lepak2.

Sambil terangkan pasal insurans semua la. Then kaw team. Sign form semua. Borak-borak pasal kerjaya and everything. Huhuhu, Aku memang sambung blaja. Plus aku memang nak study sampi PhD. Huhuhu. Tak ape la. Gua syok je.

Pastu sampai rumah. Nik plak telefon. Sepupu dia nak beli insurans. Alhamdulillah, rezeki anak-anak lagi. Huhuhu. So aku pun terus shoot gi Taman Melati. Hurm, letih la gak. Tapi aku puas hati la. Yer la, dah aku cakap kan rezeki anak-anak. Syukur.

Malam balik lebih kurang pukul 1.00pg. Terus gua terus siap-siap untuk tido. Cause esok ade kursus seharian kat Prudential office. Huhu. So nite Evrybody...

No comments: