Sunday, July 13, 2008

Kursus Seharian

Meeting Attire (Sempoi bangat)

Hari ni kursus seharian kat Prudential office. Huhu, walaupun penat, tapi aku terpaksa la gagahkan diri sikit. Huhu. Pagi-pagi gua sudah merempit ke PJ. Hurm, Jauh benor office gua kan. Penat siol. Huhuhu

So buat la review total sales for the past six month. Aku adalah antara paling teruk. Tapi aku tak kisah. Semua tu rezeki. Lagipun aku kan muslim, so ade limitation. Certain produk tak boleh nak jual. Sebab limitation tu la. Tak ape, aku akan bantu mana yang patut. Aku tak kesal atau dengan limitation tu. Tapi aku yakin yang walaupun ade limitation, insyaallah masih ade ruang rezeki untuk aku.

Lepas lunch semua orang dah start mengantuk. Huhu, yer la aku dengan tak cukup tido semua. So si minah Mc ni suruh buat senaman. So layan gambar senaman kitorang yang sungguh mengarut. Hahahahaha
Miss Jeannie dengan Miss Helen bagi instruction

Orang lain ikut je

Ni yang terkinja-kinja

Ni Eddy, my work buddy, Tak reti nak senam. tengok perut tau sudah


No comments: