Tuesday, July 08, 2008

Hans Isaac

Lupa la plak. Just nak add sikit. Pagi tadi pegi kelas, aku duduk sebelah Hans Isaac. Hahaha. Biar betul. Takde la. Muka dia sama macam Hans Isaac ar. Nama dia Adrian Alfonso George. Maybe orang serani kot. Takde macam mixed chindian pun.

Jenuh aku ingat dia melayu. Pergh, ghupanya dia ni bukan melayu. (setelah melihat ke attendance sheet). Hahaha, hari ni kelas ade 26 orang. Ramai gak la yang amek subject ni. Tapi master student cume 2 orang. Aku dengan sorang pak Arab.

Petang ni kelas pukul 2. Harap2 gua tak mengantuk la dalam kelas tu. Lepas solat Zuhur nanti gua shoot pegi kelas la yer. Jangan risau la k. Lepas kelas ingat nak direct shoot pegi Low Yatt, mencari pendrive baru.

1 comment:

Anonymous said...

huhhuh.. aril nie.. takat tulis je buat apa... mana dia gambarnyer.. mai kita tgk betul ke "Hans Isaac" masuk UPM? hahahaha

So good luck lah.. semoga semangat yang membara akan terus membara hingga final sem.. Jangan panas kejap sejuk kejap.. karang lain jadi nya... so all the best!!!