Thursday, July 17, 2008

Now I know why 17 is so sweet

Hari ni bangun pagi tengok berderet sms masuk. Letih siol. Huhu. Walaupun gua mengantuk tapi gua gagahkan diri gak. Yer la, aku berazam tanak ponteng kelas sikit pun. Huhu. Pastu terus pegi kelas. Aiyak. Penat2.

Habes kelas about 10.00am, bergayut on the phone dengan beberapa orang. Then masuk bilik master. Cause nak siapkan assignment:-
  • Reading assignment 300 pages. Must be completed before 22nd July 2008
  • 1 assignment for process control. Submit on 22nd July 2008
  • 1 assignment for Semiconductor devices. Submit on 21st July 2008
Letih gua membuat assignment. Tak larat gua nak buat. Terpaksa buat sikit2. Huhuhu. So aku lepak kat bilik master mencari source assignment. About 3.00pm aku kuar pegi toyota cause nak submit few document. Hurm, memang kene submit banyak benda. Susah gak nak buat claim and everything.

Then lepak digital mall. Haha, survey komputer. Hurm, surveykan laptop erna sekali. Minah ni nak beli laptop. So survey la sekali. Aku plak nak beli komputer tapi budget tak mengizinkan la. So kene simpan duit dulu la. I really inneed a pc. Muahahaha

Lepas tu tengah syiok berjalan erna ajak gi mid. Celeb my besday. Ok la kan. At least celeb gak. keh keh keh. Yang join hazman dengan mai. Aku datang merempit dengan my boo, Mai naik Mai V, Erna dengan my baby you, Hazman naik public transport.

Then kami berempat makan pizza hut. Atas permintaan Hazman. Aku memang tak kisah makan ape pun. Semua boleh taram. Sama macm mai. Cume erna la cerewet sikit. Makan sayur tak bleh. Hehehehe. Cume bleh makan Carrot jer. Sian sian.

Then makan sambil gelak tak hengat dunia la. Hahaha. Biasa la. Aku, Mai dengan Erna memang takleh jumpa. Kalau jumpa konpem tak hengat berborak. Then dah penat. Gua balik kat rumah member. Celeb kat kedai mamak je. Hahaha. Ok la. Lepas tu balik umah member aku. Tido sana jer. Tak larat nak balik. Ok la. Nite
Mai dengan Erna: Baru balik keje ye makcik, Patut la cun semacam je. Hehehhehe

Aku dengan man. Muka kami naik jerawat teruk bangat


No comments: