Friday, September 12, 2008

Tetap Bersinar Selama Ramadhan


Tak sudah-sudah saya di tag. Adeh, susah juga kalau di tag. Sometimes takde masa untuk membuat tag tu semua. Kerana lately memang saya agak sibuk dengan urusan kampus yang tidak henti-henti exam daan juga assignment. Minggu depan pun ade lagi 2 exam. Haiya, tak sangka sangat study di sini seteruk begini. Jika tahu begini susahnya, tidak akan aku keluar dari comfort zone aku suda. Tapi disebabkan ingin meningkatkan taraf hidup di saat akhir zaman ini, saya membuat ape yang termampu. Dan inilah jalan yang saya pilih.

Berbalik kepada tag tadi. Saya telah di tag kepada Cik Shikin comel dari seremban. Terima kasih Cik Shikin. Jasamu sangat di hargai. Sekurang-sekurangnya ada jugak entry yang hendak diceritakan saat paradigma membutakan mata memekakkan telinga. Eh, melalut plak aku. Ok, kite mula membuat tag ini.

Cara membuat tag ini adalah:
  • Copy gambar di atas lalu posting di blog anda
  • Teruskan tags ini minimum ke 5 blogger muslim yang anda kenal. Sape sape yang rasa dalam kalangan 5 orang yang baca blog aku. Anda sudah di tag.
  • Tulis alamat blog anda (di bawah gambar) sebelah alamat blog pemberi tag

    Dibuat oleh: antownholic.blogspot.com, reskitrianto.blogspot.com, bashrie.blogspot.com, juzzyouandme.blogspot.com, sweethoney
    sofiaroxy, Zhoewynz.blogspot.com, UmmiRosma,Munirah Abd, theorangelily.blogspot.com, lilred799.blogspot.com, thecuppycakeyumyum.blogspot.com, shikinsaiful.blogspot.com, http://elzaffril.blogspot.com
Nota lantai: Orang yang selalu kene tag adalah kalangan orang yang femes. Betul tak?

No comments: