Sunday, September 14, 2008

Abg Six Pax, Terima Kasih

Pagi-pagi buka blog, dah ade announcement yang aku kene tag. Dari Azmi (aka Abg 6 pax kite). Saya cukup terharu dengan Anugerah yang diberi. Chewah. Hampeh. Perasan bagus. Terima kasih kepada Shikin dan juga Azmi sebab Selalu memberi saya amugerah.


Ucapan saya "Terima kasih". Cukup la kan, jangan panjang-panjang. Nanti tak tersebut plak kecik hati la kan.

Sambung dengan Tag. What I need to do next is, pastekan ape yang membuatkan Azmi aka Abg 6 Pack kita memilih saya untuk di Tag:

zafril@pakcik - hoo..blog dia ni dgn ayat yg pendek aku ckp, suka sgt mencarot tau. hahhaa.. tpi best la. dia suka cerita daily life die bout evrything he went through.


So, siapa 4 orang yang dalam kepala otak aku nak aku tag yer. huhuhuhu

1. Adik - Tatau la sebab ape aku nak tagged dia ni. Takde sebab sebenarnye. Tapi aku nak tag dia gak. Tak kira. So ni "blog paling gile katik"

2. Erna - Blog ni aku pilih sebab perempuan ini gile kaler pink. Wah, bleh macam tu? Ok erna, sila amek award anda "Blog paling gile pink"

3. Izaida - Saya suke membaca tulisannye. Kadang-kadang kosong. I like her quote "He isn't everything, but without him everything is nothing". So this award untuk izaida dinamakan "blog paling gile sayang boify". Hehehe

4. Laili - Saya suka makan donut. Saya tahu leli suka makan donut. Kawanh-kawan leli pun suka makan donut. Nyum nyum. Nah hamek kau. Blog paling gile makan donut.

Tahniah kepada para pemenang. Dan enjoy...

No comments: