Friday, September 05, 2008

Kini Ku Ingin Kamu

Semalam, aku pegi ke Digital Mall. Hujan lebat bangat time tu. Digital Mall ni lebih kurang jelmaan Low Yat no 2 la kat KL ni. Tapi aku suke pegi sini sebab tak ramai orang. Sebab tu la aku suka pegi ke sana. Lagi satu barang dia pun lebih kurang je harga dia dengan Low Yat.

Aku kuar dari rumah lebih kurang pukul 12.00 tengahhari. Masa yang sangat cantik la kot. Sebenarnye aku tak sure nak pegi ke tak. Tapi at last aku just gagahkan diri pegi gak. Sebab aku memang desperately inneed computer. Desktop pun ok. As long aku bleh buat assignment dengan aman.

So survey punye survey, at last aku dapat la CPU yang aku nak. Walaupun takde la gempak mana spec dia. Tapi aku rasa ok la untuk aku guna dalam masa 2 tahun ni. (Tak bagitau mak lagi, kalau tak sure kene katok dah).

Tapi sebelum tu, kene cari broadband dulu. Aku mengambil keputusan untuk amek maxis broadband sebab ade discount untuk postpaid user. Weaahoo, aku suka bangat macam ni. Best best. Then tak sampai 10 minit semua settle. Tapi pekedai tu tegur aku.

Mxs Guy: Kat luar sana hujan ye?

Me: Ya

Mxs Guy: You pun hujan-hujan register broadband sanggup datang sini meh?

Me: Tak boleh ka?

Mxs Guy: Boleh-boleh

Me: I duduk jauh ma

Sebelum sampai rumah Kakak, aku beli keyboard dulu yang agak2 best la. Yang tak best tak nak la kan. Ngeh ngeh ngeh, so aku rembat 1 keyboard. Murah jer nyonya tu bagi aku. Aku puas hati. Serius shit.

Then terus balik ke Keramat, sebab mahu mengambil moniter, cpu lama yang dah takleh gune tu, mouse, and then speaker and semua jenis cable la kan. Then terus aku pack and masukkan dalam kete. Then berbuka puasa la di sana sekali kan.

Then malam tuh jumpa Hazman. Sebab nak pinjam CD XPnye sebab aku mahu memformat PC aku la. Hehehe lepak-lepak kat NZ curry house sambil tengok kekasihku seru. Not bad cite tuh. Aku suka gak la cite tu. Hehehe. So far tak pernah miss episod dia kat internet. Kat tv memang jarang tengok la. Tak sempat.

Pehtu anta hazman. Then aku terus la balik umah. Ngeh ngeh ngeh. Setup pc. Penat siol. Malam tuh tapi best bangat. Hehehe

No comments: