Wednesday, September 10, 2008

Rempit kene tahan polis

Haha, saja je buat gempak. Sebenarnye tak kene tahan polis pun. Saja jer buat gempak. Actually aku sudah di tag oleh Encik Azmi (Abang Six Pack kite). Nah hamek kau. Cara membuat tag ini adalah dengan post semula 10 gambar kegemaran anda. So aku dah sediakan 10. So enjoy k. Sebelum tu saya mengucapkan terima kasih kepada Abang Azmi aka Abang Six Pack kerana Meng'tag' saya'

Gambar yang pertama ni mungkin nampak biasa saja. Tapi pada saya ia penuh dengan makna tersirat. Terima kasih kepada jurugambar saya kerana telah membuatkan saya nampak agak 'stunning' Keh keh keh, boleh macam tu? So mula dengan pic yang biasa. Tak bape gempak la kan.

Gambar kedua ni ketika aku masih comot-comot lagi. Comot plus comel. Ade yang kata aku cute masa kecik-kecik. Tapi sekarang pun cute gak walaupun dah tua. Hahaha, biasa la. Selalu asapkan muka. Memang la cute. Tak caya tanye Baz.

Gambar yang ketiga ni aku suka bukan la sebab adik aku yang perasan comel tu. Tapi sebab rambut aku. Haha, abang ipar aku pernah cakap aku masa kecik-kecik macam anak mat salleh. Rambut blonde. Tapi masa form 5, cikgu pernah tahan aku sebab dia kata aku colour rambut. Iskh mana, ni ori tau. Tak main la colour-colour. Aku tak berangan ok. Semua anugerah asli. Chewah

Gambar yang ke empat ni aku suka sebab gambar ni nampak sungguh klasik. Nampak sedikit oldies dan sedikit lusuh. Tapi smart. Dengan gaya kampung aku. Pergh. Memang mengancam. AKu pun tergoda dengan diri aku sendiri. Camne tu?

Gambar yang kelima adalah hari paling bermakna dalam hidup aku. Bersusah payah selama hampir 6 tahun. Akhirnya aku sampai juga ke tepian. Pergh. Yang dua orang tu memang baik aku. Selama aku blaja di MMU. Aku suka pic ni bukan la sebab gambar ni cantik or kami bertiga yang hensem. Aku suka gambar ni sebab memori indah kami bertiga. Pergh... ayat tak tahan...

Gambar yang ke enam ni pula di ambil sewaktu konsert nasyid di MMU pada tahun 2007. Aku melihat gambar ini pada keikhlasan di raut wajah muka aku yang bangga menjadi anak Malaysia (masa tu la bangga, lepas tu tak bangga dah). Kalau ada pertandingan gambar merdeka, konpem aku akan hantar gambar ni.

Gambar ke tujuh ni bukan la aku nak ajak racing. Tapi nak tunjukkan, ni la motosikal kesayangan aku. Pergh, memang aku sayang bangat dengan motosikal aku ni. Ada kereta pun aku tetap akan sayang motosikal aku ni sampai bila-bila. Biasalah, cinta pertama.

Gambar ke lapan ni pulak, aku sebenarnya saja nak melaram pegi opis. Tak sangka terpose mantap la plak. Tapi ok la kan. Something different. Menarik gak. Nice touch dude. Simple buat look gorgeous. So ade sape-sape mahu photoshoot dengan aku, meh kontek aku.

Yang ke sembilan. Pic ni bukan aku suka sebab pink kalernye. Tapi sebab hubungan kami yang sangat istimewa. Semoga jodoh kami berpanjangan hingga ke akhir hayat kami. Amin...

Gambar terakhir pulak. Gambar rambut aku sekarang. Botak dan seksi. Comel kan. Tapi dah kurang sikit comelnye. Muka dah penuh jerawat. Tapi should be ok la. Kan dah janji dengan Baz nak pi asap muka. Hehehe, dan pic ni memang aku suka sangat sebab cahaya dari muka aku tu. Keh keh

Menurut tag ini lagi. Saya harus menyenaraikan 10 orang untuk di tag dan membuat bende yang sama seperti aku buat di atas. Huargh... berikut adalah orang-orang yang saya tag

-Semua pembaca blog sayang yang ke 10. Lalala

Pandai-pandai la korang cari k. Dah lewat. Selamat malam. Night

Nota lantai: Shikin, awak punye besok yer. tak larat la

No comments: