Wednesday, June 18, 2008

Sejauh Ini



Mengapa aku merasakan
Dalam senyum terbawa pedih semalam
Kuperlukan teman yang selalu di sisi
Menghilangkan duka lara

(Chorus)
Dan aku mula temui siapa aku
Selama ini keresahan
Izinkan aku di sini mendampingimu

Hanya bersamamu
Jiwa ini seikhlasnya bahagia

Sejauh ini kisah kita
Permata di jiwa hanya kau kasih
Seakan kau menerangai duniaku
Aku genggam azimat mu

(Ulang Korus)

Kau nyalakan kerinduan ini
Memberiku kekuatan
Kaulah satu-satunya bagiku
Percayalah

Dan aku mula temui siapa aku
Selama ini keresahan
Izinkan aku di sini mendampingimu
Aku tak mungkin lagi terkurung dalam lara

Semangat cintamu membara
Dalam jiwa

Somebody dedicate this song to me. Thank you. I really appreciate it. Today I'm not going to work. Lazy, lazy and lazy. Bosan dah kat Texas ni. Penat pun ada. I can't wait this coming 30th. I'll be a student again. Yes, I like.

Ingatkan hari ni nak ke UPM. Tapi tak jadi la pulak. Kemalasan tiba-tiba melanda. Haha. Malas betul aku nak ke kampus. huhuhu. Tak apa la. Ada yang kene diselesaikan which is scholarship. Dah pening pale hotak aku ni memikir scholarship. Haish

Tak sangka sebenarnya aku mampu berlari sejauh ini. Setelah jatuh berkali-kali. Tapi aku tahu. Aku tak mudah putus asa. Aku akan berusaha sebaik mungkin untuk convo sekali lagi. Amin

"Bangkit dari kecewa cinta untuk mengejar cita-cita"

P/s: Masih teringat lagi motto blaja masa form 5
Usaha + Tawakal ÷ Masa = 10A1

No comments: