Thursday, June 26, 2008

Cinta Oh Cinta

Hari ni buka website sgs (School of Graduate Studies). Then tiba-tiba adalah satu link for scholarship. Hahaha. Gua mahu apply. Tapi yang peliknye kan, dalam tu siap mention khas untuk Multimedia University and University dalam Malaysia. Siap mention my previous University tu. Nyesal plak tak apply back to MMU. Bleh jumpa kawan-kawan lama. Tak ape la. Gua just apply je. Dapat tak dapat, biar Qada’ dan Qadar yang menentukan. Kalau memang jodoh gua, tak kemana. Chewah. Ayat tak menahan.

Dah lama tak bercerita kan. Huhu. Lagipun tak ada bende menarik untuk diceritakan dan untuk dikongsi. Hahaha. Mungkin mood untuk menulis semakin berkurangan. Disebabkan ketidaksabaran mahu menyambung pengajian. Ditambah dengan sangat desperate mencari scholarship. Huhu. Malam ni nak settlekan semua pasal scholarship Mara, Kuok Foundation dengan Tun Hussien Onn Scholarship. Masa spm dulu ada dapat scholarship untuk Tun Hussein Onn. Hahaha. Best gak. Weahooo.

Semalam Telefon Zul, kawan aku keje masa kat BIM technologies. PCB Design Engineer. Macam aku gak la. Time tu aku keje PCB Design Engineer. Jadi member kamcing aku la. La ni dia baru abes KPLI. Dah kahwin dah dia ni. Umur dia tua setahun dari aku. Dah ada anak dah. Huhu. Adam Aris, bila agaknya aku nak melawat si Adam ni. Ingat Adam, teringat pulak Faris Daniel, ni lagi satu baby comel. Anak kepada Faredi dan Dr. Fatila (Betul ker nama isteri kau ni Fared). Ya Allah, pipi dia montel bangat. Ni pun gua tak jumpa lagi. Yang gua jumpa, anak kepada Mr. Alamsyah, Ahmad Afiq. Tapi tu pun lama dah aku jumpa dia. Tahun lepas. Istimewanya Afiq ni, dia share birthday dengan aku. Hehehe, Afiq jom kite countdown sama-sama.

Bila tengok Fared, Zul dengan Alam dah dengan anak masing-masing. Teringin gak nak kawen. Ade anak. Hahaha. Tapi seru tak sampai lagi la. Hope tak lama lagi la. Aku target 2/10/2010. Ceh, dah siap ade tarikh tu. Kenapa aku pilih tarikh tu? Sebab tarikh tu sama dengan Birthday my mum, sudah semestinya tarikh itu sangat istimewa. Hehe. Adik, aku warning kau, jangan amek tarikh aku. Aku dah book tarikh tu. Rasanya time tu lepas raya kot. For about 2 weeks after raya (Ok la tu).

Semalam Erna call kata baby dia minta kasut baru sempena birthday. Hahahaha. Sian erna. Tak ape la. Dah la kasut dia bukan murah. Minta 2 pasang plak tu. Satu pasang RM360. Haiya. Nanti kalau My Bee minta kasut. Huh. Pening kepalo den. Owh Later I post into Blog what is My Bee actually. Erna give name My Baby, Irwan give name into Blackie and Me, My Bee.

Alamak, lupa plak nak bagitau... My Boo currently merajuk. Sebab dah lama sangat tak ngedate dengan dia. Nanti la K. I promise dengan U ok. I nak bawa My Boo duduk dengan my mum kat kampung. Hahaha. Sian dia kene tinggal kat kampung. Don’t worry, I always sayang you. 4eber and eber. Keh keh keh.



No comments: