Saturday, June 21, 2008

The Contractor

Tadi tengah syiok online. Abang ipar aku panggil. Dia suh tolong buat kaki lima jalan. Haha. Tak kisah la. Lagipun aku takde nak buat ape pun kat rumah. Dari tak buat ape tu. Aku buat la apa yang patut.

Pekerja yang ada time tu: Abang ipar aku, Afiq, Pak Aji sebelah rumah, Aimi, Aina, Aku dengan Zakwan. Hehehe, takde la penat sangat. Cuma angkat batu bata je. Tapi letih jer yang lebih. Hahaha

So enjoy dengan pic.
Raw Material

In Action

Ni la yang kami kene buat

Lagi sikit nak siap

Tak siap lagi ni.

Tengah berehat-rehat

Buat keje pun kene control hensem gak

Lagi sikit nak siap

P/s: Dah lama tak buat keje berat. Teringin nak keje kampung. Macam dulu and angkat kelapa sawit. Kenangan yang sangat tak mampu dilupakan. Susah rupanya mencari sesuap nasi

No comments: