Friday, November 14, 2008

Top 100 Malaysian Blogger

Bosan-bosan kat lab hari ni. Tetiba nak tulis pasal top 100 Malaysian blogger. Hahaha, dah lama buat blog ni since 2006. Tapi on off la kan. Standard aku. Kadang-kadang aku aktif menulis. Kadang malas. Tapi selalunya malas. Tapi kenapa tak aktif ye. Suke hati aku la.



Berbalik pada kisah 100 blogger. Malam tadi aku cek la, kot kot dapat la ranking mana-mana. Blog aku ni bukan famous mana pun. Tup tup, dapat nombor 50. Pagi ni cek dapat nombor 47. Pergh, hebat. Tak caya korang klik la sini. Sebenarnye tak sangka la boleh dapat rank macam tu kan. I'm still new dalam dunia blog ni.



Macam-macam berlaku this week. Aku bengkek, happy semua ada la kirenya. Hahaha. Nanti aku story la ape dia. Apa-apa pun. Malam tadi tengok The Amazing Race Asia, kagum 4 saat dengan Ida Nerina dengan Tania Khan.

No comments: