Wednesday, November 05, 2008

Terluka

Seperti baru semalam aku melihat wajahmu
Kau menyanjungiku tapi aku pergi
Jika kau mengerti apa yang aku mengerti hari ni

Akan aku peluk erat kau dalam dakapanku
Akan pergilah semua kelukaan ini
Terima kasih atas pengorbananmu
Aku maafkan semua kesilapanmu
Tiada apa yang mampu aku lakukan
Untuk mendengar suaramu
Kadangkala aku mahu mencarimu
Tapi aku tahu kau tiada

Maafkan aku menyalahkanmu
Untuk segala yang tidak mampu aku lakukan
Dan aku melukakan hati ini dengan melukakan hatimu

Kadangkala hati aku terasa hancur tapi aku menafikannya
kadang-kadang aku mahu lari dari kerinduan terhadapmu
Kau tahu sukar mengucapkan selamat tinggal
Bila sampai waktunya

Katakan di mana silapku
Fahamkan aku
Adakah kau memandang rendah terhadap aku
Atau kau bangga terhadap aku
Tiada apa yang dapat aku lakukan
Untuk menerima satu peluang
Untuk merenung matamu
Dan kau balas renunganku

Kalaulah aku diberi lagi sehari
Akan aku beritahu
Aku sangat merindui kamu sejak kau pergi
Tidak mungkin
Melawan takdir dan kembalikan masa

No comments: