Wednesday, November 05, 2008

Kelukaan yang sebenar

Aku tidak bermaksud untuk berhubung denganmu
Tetapi aku tidak dapat menafikannya
Mungkin aku lemah dan tidak mampu menghadapinya
Lantas aku mengalah semata-mata mahu mendengar suaramu

Sudah banyak kali aku katakan aku mampu hidup tanpamu
Dan mungkin kau berbahagia dengan dia
Tapi ada sesuatu yang perlu kau tahu

Jauh di dalam hati ini aku rasakan aku mati
Aku perlu menemuimu itu sahaja yang aku pinta

Sayang, kembalikan mimpi-mimpiku
Semangat untuk aku teruskan kehidupan ini
Biarkan aku terus bernafas

Sayang, Duniaku terasa kosong
Hari-hariku terasa dingin dan sunyi
Setiap malam aku merasakan
Kelukaan yang sebenar

Aku mahu kau tahu aku semakin bersemangat dari hari ke hari
Dan aku tidak terluka bila kau pergi
Tapi jujur aku katakan aku gagal mencari jalanku

No comments: