Sunday, December 21, 2008

Red Carpet MMU Convo

Tiba-tiba pc lama aku tu terboleh la plak on. Aku pun pelik. Hari tu korupted katanya. Tibe-tibe terbolh la kan. Tak kisah la beb. Pastu godek punye godek... godek lagi... punye godek... dan godek... berapa banyak godek da... mesti nuar dengan jim pening aku asyik tergodek-godek je. Hahaha, godek tak ape. Jangan gedik sudah. Tak sesuai mat rempit menggedik kan.

So sambung godek. Bila aku dah godek, terjumpa la video red carpet aku convo tahun 2006 dulu. Pergh, tak sangka tu. Ade lagi video tuh. Touching la weh. Dah la takde copy. Aku tak puas2 tengok hari ni. Berapa kali aku ulang tengok. Seronok betul duk tengok aku berjalan tu. Besh besh besh. Pastu salam dengan Tun Siti (Nuar ada tok siti, aku ade Tun Siti. Lagi power). Hehehe

So untuk sesiapa yang nak tau my real fullname. Boleh la play the youtube video tu. Hahaha, kemain nama El-Zaffril kan. Banyak lagi benda aku nak share dengan korang. Yer la, banyak khazanah alam kat situ. Mana la aku tak excited.



Pernah tak korang dengar official song of MMU. Memang best wo. Aku suka lagu dia. R&B. Tak tahu la kalau Zaharin nak tuka dengan lagu lain kan. Hurm, tapi memang best bangat lagu tu. Kalau tak caya. Watch the clip video below. Memang lain dari yang lain. Actually there's a lot of version. Tapi this one is the official version. Lagu ni memang semua student MMU hafal. Lagu universiti aku sekarang ni. Tak hafal pun. Hahaha. Tau dengar je. Aku baru dengar sekali. Next aku nak dengar Time aku convo je. Mau pecah gegendang telinga kalau dengar hari-hari. Hahahaha



Aku takleh mention nama universiti atas dasar ape ntah. Aku pun pelik. Siap letak poster kat merata tempat. Takut jatuh reputasi la kot. Cite baik-baik pun tak boleh. Lantak la. Aku tak kisah pun. Sebab tu la aku takdenye nak tulis nama Uni kat blog aku. Tak pepasal aku kene saman. Silap-silap masuk ISA.

Nota kaki: Aku tengah dok godek lagi aku punye pc ni. Nanti aku letak lagi more picture ok. Banyak nak letak ni. Hahaha

2 comments:

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

oonik namanyer ;)

farish izaryl @izreez said...

huhuu..zaprill katanyerrr