Monday, December 22, 2008

Gambar Ukuran Passport - Chapter 1


Dah puas godek pc lama, jumpa gambar ukuran passport yang lama plak. So aku compare la dengan gambar yang baru tu dengan yang lama. Nampak tak perbezaan dia dengan persamaan dia? Hahaha. Rambut dah makin botak sebab rambut dah mula gugur. Kulit pun dah menggerutu macam orang tua. Dah mula berkedut sana-sini la kan.

Aku perasan muka aku semakin panjang? Ye ke? Suntik ke muka aku tu. Yang jadi macam panjang semacam tu? Haish, tak main la suntik-suntik. Aku makan jamu la nak bagi muka macam tu. Yer ker makan jamu? Hahaha. Jamu apa? Biarlah rahsia

Janggut tu memang tema aku. Tak bleh lepas dari janggut. Hahaha, sebab nampak la jantan sikit. Takde la nampak jambu semacam. Hehehe. Misai aku kureng sikit da. Tak ape la. Tak ada pun tak ape. Its ok. Aku suka dua2 gambar tu. Hehe

Mata sebelah kiri tu sebenarnya perlu buat pembedahan. Sebab apa? Tak perlu la tahu ye. Sejak lepas SPM mata aku begitu. Dulu tak macam tu. Tapi kalau sepet macam tu korang rasa punca dia apa. Jeng jeng jeng. Fikir-fikirkan ye. Ok la.

Nota kaki: Gambar sebelah kiri tu masa tahun 2006. Kalau tak silap February 2006. Gambar yang sebelah kanan tu December 2008. So hampir 3 tahun punye beza. Nampak lain kan. Hehehe

5 comments:

you are now in my zone said...

tahun baper daa tu el? :P

Duke Luce Dell'amore said...

mata tu maybe sbb accident kot??
xpun terlebih suntik botox..ops!!
just kidding..

fendy_ahmad said...

Salam,

Tahun 2001 lagi berbeda kan.. hehehehee.. jambu lagi kot masa tu ;)

rizz said...

botox ktnya..pkai r wig:p

||| PöJìé PööH ||| said...

wah³..
zaman muda remaja yer..