Wednesday, August 13, 2008

Speeding Je (Episod: Menjaga Hati)

GMBees dah ade secretary. The one and the only girl yang ade. Dia rajin lepak dengan kitorang dan semakin selesa la dengan GMBees. Welcome to Guy Man Boxers Club... Wakakaka... bodoh la ni... nak kene ketuk ke...

Che Yam... Nama dia la

Lepas tu, si Enol, tak sesudah merepair rambut orang. Kali ni, Mie plak. Weh, takyah jadi engineer la. Jadi Hairdresser lagi bagus. Hoho

Budget superb la rambut tu

Tadi aku keluar la dengan one of my good friend. Yang sangat rapat lately. Tapi dia ni suka sangat memendam rasa. Tapi aku luahkan pada dia. Hahaha. Selamba badak aku cakap.

Me "Ko tau tak xoxo tu suke kat kau"

Mr X "So?"

Me... toink toink dan jadi blur..

Aku tak pasti la tindakan aku betul ke tak. Sebab aku rasa aku perlu luahkan sesuatu dari pihak seseorang. Hurm, Ntah la. Yang ni kawan, Yang ni pun kawan. Pusing-pusing semua kawan. Mana satu hati yang aku nak jaga. Kalau jaga hati aku je nanti orang kata aku selfish la plak.

Tapi aku ingat ayat ni

Me "Mr X, kite kan kawan. Tapi banyak bende yang aku tatau pasal kau. Kau ni terlampau berahsia dengan kehidupan kau."

Mr X "Jadi?"

TTTTeeeettttttttttt... aku memang blur. Terus stop conversation. Sampai je rumah. Bergosip dalam tepon sampai bateri aku abes. Dengan Miss B dengan Miss D. Haish, tak paham aku sekarang. So menjaga hati yang mana? Mr X ke? xoxo? Miss B dengan Miss D ke? Haha, Yang si B dengan D ni ape la kaitan.

Tapi yang sedapnye, memang malam tadi satu malam dok bergossip. Lepas sorang call, sorang lagi call. Haiya, memang raja gossip la aku ni. Tak sesuai tau

No comments: