Monday, August 18, 2008

Rempit Jadi Jiwang (Episod: Siapa Yang Rampas Cintamu)


Selamat hari lahir buat Faizal Raup. Haha, 3 hari yang sungguh membahagiakan untuk kau kan. Anyway, Hari sabtu menikah, then semalam bersanding. Hari ni plak dia punye birthday. Welcome to the club of 26 and dont worry, U will always sweet 18. Lalala

Anyway hari ni takde buat ape sangat. Pagi2 speeding pegi kampus and then study kejap before masuk kelas. Fuyooo, Habes satu chapter pagi tadi. Gempak tu. Tak sangka aku bleh segigih ini. Hahaha... After kelas aku buat assignment untuk satu subjek. Haha, time nak hantar baru la aku tergedik-gedik nak buat. Aku buat dengan Zawati, member Master kat sini. Padahal aku yang kene buat. Dia tiru je. Hehehe

Petang aku ade interview keje. Ala, keje part time, untuk tambah income memandangkan aku tak dapat scholarship. So kene la cari extra income. Haha, so tak ape la. Memula aku decide tanak pegi sebenarnye. Sebab esok aku ade dua paper test. Haish, dah la banyak nak kene baca. Tak larat den.

Tapi aku tahu, peluang tak datang selalu. Sekali je dia datang. So aku grab this peluang untuk try la kan. Mana tahu rezeki. Tak ape, test bleh study malam. Kalau kau lepak kampus pun bukan study sangat pun. Habis-habis pun aku duk melepak depan PC and then YM. Haha

Memula aku pegi, aku rasa memang takde confident dapat this job. Just do it for fun. Tak ape la. Aku tanak blacklisted. Interview as usual la kan. Haha. bile dah settle semua. Dia tanye aku.

Interviewer: Is there any question you would like to ask?

Candidates: Am I hired?

Interviewer: You really want this job?


Candidates: Yes.


Interviewer: Let me check on next training. Wait for a second

Hua hua hua. Alhamdulillah. I made it. The paid is really good. I guess. Depend on how much effort you put on this job. That much you will get paid. Seronoknye. Aku suke Sangat2 ni. Alhamdulillah. Hehehe. Neway hati memang sangat berbunga-bunga ni. Sangat gembira ni. Haha

Malam plak. As usual, aku study la kan. Takleh nak memain. Sebab dua paper aku kene study. Huhu, so ok la kan. Aku rasa should be ok la kan. Sebab this semester aku kene score to fight for the scholarship. Insyaallah. Akan dapat kalau result aku ok. Harap-harap aku dapat ok la kan. Doakan aku k.

No comments: