Thursday, August 14, 2008

Rempiting Je (Episod: Mahakarya Cinta)

Hari ni as usual la. Rempit pegi kampus. Lepas tu terus la ke kelas. Rutin biasa, agak bosan. Lepas tu Dr. bgai tugasan khas untuk aku. Study satu component, which totally new untuk aku. Tak ape. Aku akan blaja rajin-rajin memahami bende tu.

Then petang aku ade exam. Pergh, blur siol dalam exam. Tatau ape nak buat. Aku sangat blur la. Huwaaa... macam mana. Takyah la jawab. Ade rezeki dapat la markah. Tak ada, redha je la. Amin, janji ape yang kite dapat adalah atas usaha kita yang setimpal. Amin...

Maha besar...

Abang saiful, gua bagi tengok belakang je. Kalau tunjuk muka nanti ramai plak yang berkenan

Dah tensen-tensen tu, Abang Saiful ajak pegi Exhabition Maha 2008 kat Mardi. Ok la. Aku follow je, Layan je la. Tapi biasa je. Cume banyak sangat yang buat exhabition. Tapi, memang berbaloi. Korang pegi la. Tak rugi ape pun kalau pegi. Ni antara pic yang aku amek masa pegi Maha tu.

Aku minat deco dia...

Booth pelik, ade ke tanam pokok atas tiang

Aku tak minat Kraf, so aku amek 1 gambar ni je

Tatau ape kaitan dia

Antara yang mula menarik perhatian aku, pokok katik aka bonsai

Bonsai yang ni pun menarik siol

Orked la pulak

Banyak betul orkednye

Yang ni cun gak

Aku jatuh cinta dengan bunga ni. Bunga-bunga cinta layu di pusara

Taman dalam aquarium

Ade lagi... ade pertandingan ke?

Lepas tu aku petik buah nira plak. hahaha

Yang ni aku tatau pokok ape. Macam-macam ada...

Meh aku cili mulut kau... laser sangat

Sempat blaja camne nak tanam pagi

Padi yang hampir masak. Hehehe, aku sempat tuai sikit

Padi yang aku nak tampi. Gigih tu

Yang aku siap tampi la. Nak bawa balik sikit

Buah nanas, nyum nyum, aku suke

Ni semua dah masuk dalam perut gua

Tengok la sendiri buah ape, yang besar ade, yang panjang ade. yang bulat ade, yang lonjong ade. pilih pilih... murah saja...

Jangan makan, nanti kene belah perut. Tapi nangka ni besar bangat. Isi dia tatau la apa rasa...

Sun lady melon berbentuk dadu. Pakai cetak kueh bahulu ni... tu yang jadi camni

Pameran sahaja, bukan untuk dijual...

Kalau bukan untuk dijual, buat ape tunjuk

Mana hantu... mana dia

Sesi tengok hidupan dalam air plak

Dugong yang jinak

Penyu pun ade

Banyaknye penyu... 1st time tengok live

Kuda laut, 1st gak tengok

Ikan ni sangat comel tau...

Kerapu ni besar bangat

Udang harimau... induk dia

Udang ni besar gak, konpem mahal gile

Ni untuk sape-sape yang minat design rumah la

Yang ni cun gak

Memang mantap

Sangat mantap

Akak, dah mantap dah tu

Yang ni untuk sayang

Penat jalan terasa lapar plak. Jom makan

Ni pondok rehat kite kan bro

Sape yang kene buat show ni???

I ke??

Sorry, I nak balik... Tractor I dah tunggu

Sebelum balik amek gambar dulu k

Masa sedang berjalan-jalan. Jumpa la Datin Seri Rosmah, tapi dia tak cam aku pun. Hahaha, tak kisah la. So ok la. Tak kisah pun. Yang penting aku enjoy. Maha 2008 buat dalam 4 hall. Pergh besar tu, Banyak sungguh. So korang pegi la. Enjoy...

No comments: