Sunday, August 10, 2008

Speeding Je (Episod: Graduation, Sunway, Durian, Pulut lupa letak garam)

Hari ni dapat email tentang hari-hari cuti umum tahun hadapan. Sebenarnya cuti-cuti tu langsung tak membawa kesan pun. Cuma boleh membantu aku untuk merencanakan sesuatu dalam hidup aku. Tapi yang pasti bermula pertengahan 2009, pasti bermula kehidupan yang sangat sibuk untuk aku. Kenapa? Bukan sebab aku ingin berkeluarga, tapi aku nak merencanakan sesuatu dalam hidup aku.

Please click on the picture to enlarge

Bercuti? Yes, I need a vacation. Tapi tak plan lagi nak ke mana. Maybe silent vacation kot. Tiba-tiba hilang dan tak dapat dihubungi. Yang pasti bukan pantai destinasi yang dituju sebab aku tak berapa suka mandi laut.

Yer, GMBees juga masih belum bervacation lagi. Cadangnya mahu ke Bekelah di Maran. Tapi sonyap jo jang. Apo cito Bekelah ni weh. Aku tak sabar sangat mahu ke sana. Tapi, where’s the HOD of recreation. Where the hell is he?

MMUians (Consist of Me and the geng ft Erna and the geng, Nana and the Geng, ala senang cite yang gath PD hari tu la) on the plan untuk ke Sabah atas cadangan Ms. Ikha Hamzan. But due to budget constrain. Aku rasa better buat kat semenanjung. So cherating is good idea and sorang lagi ratu gossip bakal join. Siapakah dia, tunggu. Ala certain people mesti tau punye kan. So there’s a lot of new membership akan datang ke next trip. But secret la kan. Aku pun tak survey ape lagi ni.

So I have 3 vacation next year, 1st is my own vacation, GMBees on the Bekelah Trip and also Cherating. Aku rasa aku nak berjalan ke Indonesia la. Hurm, ok ok, Indonesia then, weahooo. So let me choose the date first. I’m thinking of during National day. 5 days and 4 nights trip. Ok ok, so simpan duit dari sekarang le kan event lambat lagi.

This afternoon. I went to cyberjaya. I mean MMU of course. Because of convocation Emy, Mai and Neng. Weahoo. Congratulation dear. Anyway masa kat mmu ingat dah takde yang kenal. Rupanya still a lot of people recognize me. Aiyak. Tak sangka gua pemes lagi. Mula-mula jumpa Awatif and her husband Azri (my friend la kan). Lepas tu jumpa Syaz dengan Her boyfriend (Anas). Then Jumpa Hani, Jumpa Bug (Congrats Bug).

Mmu dari lensa I le

Cantik bangunan MMU ni, nampak futureristik

Dulu aku batch first yang convo kat hall ni. Haha, semua tu kenangan terindah dalam hidup aku.

Erna ni dah macam kene dakwa kat mahkamah syariah plak. Belakang tu Hazman. Diorang yang follow aku gi MMU cyber

Jenuh-jenuh tu jumpa ramai gile orang. Sampai dah tak teringat sape aku jumpa. Nama memang aku dah lupa. So dah bosan-bosan tu, tetibe plak jumpa rakan carut (menurut kata azmi) aka rakan blogger. Pastu ape lagi, gua tangkap lentok la amek gambar. Haha

Blogger carut: Me, Azmi and Najib

Good Buddy: Najib

Paling comel...

Me and Aniza

Me and all the girls

Me, Miss Shorty and Mrs Najib

Then dah tak larat tu. Aku terus cakap kat erna. Aku nak tumpang solat kat bilik Sir Hazimin. Hehe, so aku pun solat Zohor. Sambil tu melenjan durian dari cerok beruas. Ni Aizam bawak. Makan dengan pulut. Aku tak makan pun pulut tu. Hehehe, Hazimin lupa letak garam. Biasa la, nama pun Hazimin kan.
Hazimin, GB, Hazman, Tatau nama, Aizam tengah melayan durian

Fendi sibuk dengan politiknye, dengan siapa ntah lagi sorang tu. Budak junior, aku tak kenal

Lepas tu aku terus ke Sunway pyramid. Takde ape pun nak buat malam tu. So saja je pegi sana sebab nak beli hadiah Faizal. Itu je. Lepas tu Erna nak skating. Wah wah wah, Hebat erna skrg. Aku plak memang rambang mata. Pantang nak bershopping. Semua aku nak try.

Mega Sales kat Malaysia sekarang

Cantik lorong pegi toilet ni

Makan kat Kenny rogers, sebab Erna kempunan nak makan Kenny rogers. Tengah-tengah tunggu order tu aku keluar la pegi toilet. Saja je mangambil angin. Tapi sesuatu sangat kan.

Lepas dah penat berjalan, Erna pun dah dapat full mark dengan skatingnye, so kami pun balik. Hantar Erna lepas tu hantar Man plak. Aku balik tersenyum girang la kan. Haha

Syiok syiok. Anyway congrats Neng, Emy, Mai, Hafizyuzan, Farhan Jayyidah, Bug, Bogers, Awatif, Syaz dan semua la. Have a bright future.

No comments: