Tuesday, August 19, 2008

Mat Rempit Pegi Exam

Pagi pukul 8.00am sharp aku ade test. Pergh. Tatau la ape nak jadi dengan test aku. Letih gak. Hurm. Ok gak la dengan test tu. Ape yang kite usaha, itu lah yang akan kite dapat. Alhamdulillah aku dapat jawab semua.

Then pegi kelas. Tapi aku takleh nak concerntrate. Petang kene berjuang untuk 2nd test. Hua hua hua. Takut takut. Mat rempit suda kecut perut. Huhuhu takut kantoi. Huhu for the first time in mylife, I know I'm doing the right thing at the right time.

Petang aku exam. Duduk sebelah Pang dengan Kak Mas. Haha, takut gak aku memula. Bile start jawab. Hahaha terus discuss dengan Kak Mas jawapan. Ntah ape ape ntah. Last last aku tiru je jawapan Kak Mas. Malas nak pk. Yang penting gua dapat jawab. Amin. Hehehe

Pastu memang exhausted. Balik rumah la. Tak larat. Hurm. Hari ni nak layan lagu ni. Hurm...


No comments: