Monday, July 12, 2010

You Rasa Diri You Hensem Tak?

Assalamualaikum dan selamat pagi Isnin. Pagi-pagi pukul 10.00 ni aku nak menjawab soalan Cik Wanie. Dia suruh aku jawab jangan tak jawab. Soalannya berbunyi, "u rasa diri u hensem tak?" So aku pun fikir la. Adakah diri aku hensem.

Fikir-fikir, korang rasa aku hensem tak?
Ok, ni gambar terhensem yang aku ada.

Bibir Ning Baizura tu cantik kan. Sekian untuk entry di pagi Isnin. Selamat berkerja, selamat ke kelas. Hahaha.

Nota Kaki: 5+3 = Cincin tak beli lagi weh...

7 comments:

cik ian@aH Lian~ said...

along, pilih cincin yang santek tau!
eh, bkn nak cuti ke? nnt carilah dgn nunang~ hehehhe

saya yang suka menulis - SHAHIRA - said...

giler hensem.. i jatuh cinta pandang pertama tengok gambar ni.. awww.. sexy!

wahahahahaha.. sengal..

Cik Z@i Pen@nG said...

wow...cekcinya mulut u...

syaf said...

kaw sungguh ncem dengar gambar itew...
tahniah bro

Hezesuze said...

ko mmg xhensem EL tapi manis ade....huhu

yg penting ko baik budi pekerti...ensem blakang kira haha

FarhanaDr said...

Hensem sangat.. Kate macam muke artis.. Gitu kan.. :p

ku_Merpati said...

hehehe...lawakla...sapa lagi nak puji, kalau bukan diri sendiri..hahaha