Tuesday, July 06, 2010

Wedding Cerita Peram: Azrul Hisyam

13hb tu juga gigihkan diri ke Majlis Persandingan Azrul Hisyam, kenalan di FB saja. Dia menjemput aku melalui telefon bimbit. Hahaha, tidak mengapalah, penat juga merempit dari BBB ke Jalan Matahari kemudian ke BJ.


Azrul Hisyam, selamat menempuh alam perkahwinan yer. Hari tu dah tak larat amek gambar. Hahaha, almaklumlah, merempit saja. So gambar ni aku cilok dari blog laki orang ni. [Sila lah jadi follower]

Nota kaki: Adeh, tak pas lagi Ijab ni... camne

6 comments:

syaf said...

camat pengantin baru...wey link aku dh tukar taw...

http://uncle-syaf.blogspot.com

bungeCENGKEH said...

Kisah hidup yang penuh warna warni :)

Hezesuze said...

eh eh dari jauh akak tgok pengantin lelaki cam ko lah EL....ahaksss!!

p/s ko jdi kawin thn ni tak??

mR.sYaH said...

wah bagusnya.. nanti elzaffril ajak dtg kenduri kahwin.. nak merempit jugak r.. hahah..

Mah@mahu said...

penat tgk kau post pasal org kahwin tunggu kau nye jemputan jer hehehehehhe jng lupa ok..

mohdikram said...

cerita peram?hahaha.

el.aM pun tunggu post el pasal weddng sndri gak.ahaks!