Friday, July 02, 2010

Lawak Hari Jumaat

Sedang lepak-lepak di kedai makan, tiba-tiba

Kawan1: Eh nyah, kau tak pakai bra ke?

Sambil memandang buah dada, sahabatnya membalas,

Kawan2: Bra semua kat ampaian la. Basah, kan hujan. Tak panas, macam mana nak kering.

Aku rasa macam nak terjojol gegendang telinga mendengar perbualan mereka.

Nota kaki: Sila gelak guling-guling ya...

10 comments:

Cik Z@i Pen@nG said...

errkkk....stock bra ada 2 lai je kot?keh3..

Cik Wanie said...

ala,
kalau dia x pakai bra pun,
bukannya nampak pun dia punya P****G,
sama leper je kan....
wakakakakakaka:)

gilalah u nie,
hahahaha

mR.sYaH said...

ingat mata jer trjojol rupanya telinga skali.. hahahha...

myda said...

huih....nseb bek mak nyah..

Edy Ramanov said...

memang lawak
huahuahua
Esok Interview Kerja @ MPH Bookstores

BLOG PUTERA YUSOFF said...

along ada semeja diorg ke? hehehe

Hezesuze said...

aiyarrkk sib baik xpakai bra..kalo xpakai spender..haruss bukak sluar kan...hahahaha

Cik SeRoJa said...

nk terjojol biji mata aku membacanya..(gelak guling2..)..hadeh!

ayunda maajis said...

oit..ari jumaat la..nk kena panah petik ker? tp aku nk gelak jugak..ahahah

~ Sall said...

nak gelak cam ne oiiii,,,,tertutup cuping telinga aku mendengar cite ni.