Wednesday, July 07, 2010

Makan-Makan Rumah Kak Heze

Comel tak aku dengan adik aku

21 June Hari tu, Akak Gonjeng aka Kak Heze buat makan-makan kat rumah dia. Katanya sempena orang yang tak dapat hadir kenduri kesyukuran rumah dia yang dia buat tu. [sentap dengan kak Heze 4 saat]

The menuThe menu of the day, kampung menu

Menunya, confirm la masakan kampung. Aku dok menambah tak sesudah. Tak sedar diri badan dah berisi, tapi tetap nak melantak. Rasa macam badan tu kurus kering macam Saiful Apek kan.Hahaha

Last sekali bergambar, haram ade yang aku tak kenal langsung

Apepun, thanks kepada Heze kerana menginvite kitorang. Alhamdulillah, perut kami enjoy. Hua hua hua. Geng putus fius katanya.

Nota Kaki: Rasa macam nak buat giveaway

10 comments:

momguess said...

knp aku TIDAK dijemput?
ini satu kerugian

zue @ annaleeya said...

sakan yerk korang soru... sedap nmpak menu tuh...

atty's said...

fuh..tgk lauk nangis..nak sentap gak lah ..apsal tak dijemput..ekekekkee

Sidratul Muntaha said...

aku jugak tak dijemput!
kenapa?
kenapa?!
kenanapAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cik Z@i Pen@nG said...

kejelesan melanda nih...huh

syaf said...

mengape aku x taw langsung pasal hal ini

Cik Wanie said...

adoilah,
mknan kampung,
wah bole tempah kak akk heze nie,
kalau nak buat majlis kat kl,
hahahahaha:)

u tue x nampak langsung berisi,
nampak mcm lidi adalah,
wakakakaka

Hezesuze said...

mak aii EL...baru lani baru ko nk update...hahahahaha

FarhanaDr said...

Yeke berisi? Nampak mainatain jek gambar2.. Takpa, makan banyak lagi.. Huhu..

[-suziey-] said...

hmmmmm nape aku xdijmpt..huhu..

wei buat GA senang2..aku nk joing