Saturday, May 29, 2010

Susu Free Pulak Dah

Kalau semalam pasal coklat free. Hari ni pasal susu free plak. Haha, aku suka minum susu walaupun aku takde susu. Tetttt. Ada kelucahan di situ. Apa pun. Jom esok, pergi minum susu. For free. Walaupun rasa macam tak berbaloi je kan. Gi Pavi semata-mata nak minum susu free. Baik duit tambang cab, lrt dengan bas tu beli susu kat 7E depan umah. Memang berbaloi. Bape banyak la sangat susu boleh diminum dalam satu masa kan. Tapi blogger cam aku mesti gigih kan. Hahaha


Tempat: Pavillian
Tarikh: 30 May 2010
Masa: 10 pagi dan ke atas

22 comments:

Cik Z@i Pen@nG said...

EL..bancuh susu kt umah dh la...hik3

Roronoa Zoro said...

aku teringin nak pergi.. mesti susu kat sana rasa lain kan? awek pon mesti ramai.. tetttttt.. xde kelucahan ok? hehehehe..

hans said...

aku xsuka susu
tapi kalau susu coklat tak apa lah
jgn susu [putih tu

FaizalSulaiman said...

susu free sapa taknak,hahahaha..

selamat berhujung minggu along!

mR.sYaH said...

aku mmg suka susu dutchlady... heheh.. susu tepung xsuka... hahah..

El-Zaffril said...

Cik Zai: Bancuh susu kat umah selalu dah... tapi rasa memang nak gi

El-Zaffril said...

Zoro: Sudah tentu ade awek yang tukang minum susu gak... aku rasa diorang ni nak jual sambil2 tu...

El-Zaffril said...

Hans: Semua jenis susu aku layan... hehehe

El-Zaffril said...

FS: Memandangkan kamu ada di KL... ape kata... jomlah minum susu sama2

El-Zaffril said...

Syah: Kau ni minum susu memang memilih erk

E.d.Y said...

susu gantung ada tak??hehe...

[-suziey-] said...

klu beryls tu jauh sgt..xtau camne sambutan...tp ni kt pavilion je..confirm berasak2 ni..

wei update arrr camne buffet coklat tu..best ke?

Eazy Izzuddin said...

sok pasti join hehe..
kebetulan ke klcc..
=D

MamaDamia a.k.a Haiza said...

antara susu ngan cheese cake mana lagi best??...tettt :P

hans said...

sah tulang ko kuat kan bro
suka minum susu

El-Zaffril said...

Edy: Tu memang banyak dowh... kau nak yang gantung camne?

El-Zaffril said...

Suziey: Aku dah post kat wall kau... heheheh

El-Zaffril said...

Eazy: Rasanya macam tak dapek je

El-Zaffril said...

Haiza: Cheese kau belanja... konpem lagi best

El-Zaffril said...

Hans: Kalau tulang aku kuat... takde la pakai besi kat muka ni... hahahaha

BLOG PUTERA YUSOFF said...

minum susu badan jadi SIHAT DAN KUAT....

El-Zaffril said...

Jai: Minum susu untuk kuatkan tulang... hehehhehe