Sunday, May 09, 2010

Berangan Diva

Saya percaya ramai blogger yang berangan Diva. Mungkin termasuklah saya sekali. Haha tapi saya menulis untuk kepuasan diri sendiri. Macam mana tu?

Diva Blogger... gurauan semata

Diva mengikut Wikipidea sebenarnya merujuk kepada pengibur-penghibur wanita yang mempunyai bakat yang amat cemerlang yang juga dianggap sukar untuk didapati untuk sesuatu era atau genre.

Saya rasa kamu sendiri tahu how things going on with blogging kan. Saya hanyalah blogger picisan yang tulisan saya ni sekadar menjadi jelingan sahaja.

Ni baru diva

Jadi jangan jadi blogger yang berangan Diva. Be Humble and down to earth. Sebab blogger sekarang ramai gile. Tak macam tahun 2006, masa aku mula-mula menulis blog. Haha tahun ke 5 now blogging, still tak pemes gak. Hahah

Nota kaki: Thanks Adi for bring me to this blogger world.

No comments: