Tuesday, May 11, 2010

Broga Hill Scenary

Encik Azril Hanafi, I know u will like this pic so much

Kalau aku dah cerita aktiviti, aku rasa tak sah kalau aku tak letak gambar-gambar pemandangan yang aku ambil di Broga kan. Serius weh, memang cun. Cam sedih pulak bila nak balik tu.

Ada orang kata Broga Hill ni pernah terbakar, betul ke?

Gambar ni takde la semua aku upload. Korang tau la kan, bape besar sangatlah hosting yang blogspot bagi. Kira cukup-cukup la ni bai. Entah berapa je space yang tinggal. Next year la beli domain dengan hosting. Hosting 40Gb cukup tak? Hahahaha

Macam jirat cina sudah

Anyway, ade plan nak gi lagi. Serius memang nak gi lagi. Malaysia ni memang banyak tempat cantik-cantik. Me and Wife memang plan nak berjalan banyak-banyak. We all memang suka aktiviti camni. Huhuhu.

Pandangan dari bawah

So if you guys ade idea nak gi mana-mana, just post on your blog or FB la kan. Senang I dengan wife terjah korang. Ahaks, sementara belum dapat baby kan. Hahaha

Waktu ni dalam pukul 7.30 pagi, camera tersetting lebih sikit, tu yang dapat cerah semacam je tu

Nota kaki: Bila masa la kau ni kawen El-Zaffril

1 comment:

attyfir said...

ko dah kawin ke el...bikin gue suspen .tak dpt kad pun .apa pun .tetiba wife ..