Monday, May 10, 2010

Cara Mengurangkan Rasa Marah

Ni cara yang di ajar oleh sebuah company jerman, kalau merasa marah, genggam saja stress ball seperti di bawah. Haha, kalau stress pun bisa buat begitu.

Bola getah je ni [Sebelum]

Selepas digenggam [esok buat lagi]

Bagus juga ada stressball begini, bisa buat saya merasa aman dan tenang je kat opis. Terutama bila bengang dengan seseorang yang mulut dia cam C*b*i. Hahaha maaflah kalau kau terasa ye. Adios

Nota kaki: Jangan berandaian, tak baik

5 comments:

H.R PuTeRa YuSoFF said...

berkesan ke cara ne EL. huhu.. genggan bola lain boleh x

Roronoa Zoro said...

oh.. tekanan di waktu kerje.. huhu~

oli said...

rasa macam nak gigit bola tu...boleh tak?
hahahahahha

mR.sYaH said...

kena cuba ni.. tp klu benda bergetah ni rasa cam nak gigit2 jer..

fyna said...

berkesan e?