Thursday, October 15, 2009

Novel Cover

Sape-sape yang baca novel aku, mesti perasan ada satu chapter tu, si Amir baca sajak kat tepi pantai untuk Auji. Tapi sajak tu sekerat je. Sebenarnye memang aku tulis sekerat tu je. Tak plan pun nak tulis pepanjang.

Tapi ade plak yang request kat aku untuk tulis the rest of the sajak la. Aku mana la reti bersajak-sajak ni. So with that, aku gagahkan diri untuk tulis sajak tu. Walaupun tak best. Aku try je. So aku edit untuk dijadikan cover la kononnye. Since "Benar-Benar" tak pernah ade cover kan. So layankan sajak with the cover. Aku amek sepupu aku jadi modelnye. So layan je la.


Semua orang nak konpem nak tau sambungan "benar-benar" kan. Insyaallah, esok akan aku upload chapter 15. Sedang gigih menghabiskan ni. Harap chapter tu tak mengecewakan la. harapnya.

Anyway, enjoy your reading at http://novel17.blogspot.com.

Foot note: Hallo Si Nasi... tu project utk 2nd novel

2 comments:

Pojiepooh Abdullah said...

wow!!!
clust!!
Mat Jiwang Karat sgt!
Hahah!

El-Zaffril said...

Pojie: Sangat jiwang kah?