Wednesday, October 07, 2009

Cari Jodoh - Wali Band



Apa salahku apa salah ibuku
Hidupku di rundung pilu
Tak ada yang mau dan menginginkan aku
Tuk jadi pengobat pilu
Tuk jadi penawar rindu
Tuk jadi kekasih hatiku

Timur ke barat selatan ke utara
Tak juga aku berjumpa
Dari musim duren hingga musim rambutan
Tak kunjung aku dapatkan
Tak jua aku temukan
Oh Tuhan inikah cobaan

Ibu-ibu bapak-bapak
Siapa yang punya anak
Bilang aku aku yang tengah malu
Sama teman-temanku
Karna cuma diriku yang tak laku-laku

Pengumuman-pengumuman
Siapa yang mau bantu
Tolong aku kasihani aku
Tolong carikan diriku kekasih hatiku
Siapa yang mau

6 comments:

syaf said...

la...awatnya hang ni L....
meroyan x pasai2...
hang dah nk kawin ka...
nk cari bini, awek...
nk aku cari untuk hang ka...

awatnya gatai sungguh...

Cik Wanie said...

ha,
lagu nie lah yg u nyanyikan utk i kat voice sms kan,

i sukerrrr;)

El-Zaffril said...

Syaf: Aku memang dah nak kawen dah pun

El-Zaffril said...

Wanie: Hahaha, lagu ni dah lama carik... DJ Epoi ade nyanyi masa besday damia hari tu

prebetsabu said...

ahaha.. lepas ni kene g carik agensi carik jodoh ni!!!

El-Zaffril said...

prebetsabu: Abang Nas, takyah gi agensi cari jodoh... saya supplier... abg nas nak lagi 3... boleh je... wakakakak