Friday, October 22, 2010

Cinta 713: Komentar

Hari itu, aku menjenguk laman sosial friendster aku. Ketika itu tiada lagi kehadiran mukabuku. Hanya friendster dan YM penghubung kami. Aku membaca beberapa komentarnya di beberapa keping gambar.

‘tukar moto leh?hehehe’ merujuk kepada motosikal aku yang pada kiraan aku sedikit ganas dengan aku sedang pura-pura menunggangnya, walaupun tidak berapa ganas. Aku senyum sendiri.

‘bapak antu bergambo????’ Merujuk kepada sebuah gambar yang aku ambil tengah malam buta di bawah satu poko. Aku senyum lagi.

‘menyempat ag..’ Kenapa dengan komen awak yang ini ya? Aku masih lagi senyum membaca setiap komentarnya. Ada orang lain yang sempat membalas untuk komennya. ‘po kat cni comey gak tgk..’

Dan membuat aku tergelak membaca komentarnya di sekeping gambar motosikal di situ. ‘nak pinjam yg ni ler....’ dan juga ‘nak pnjam yg ni ler...bl ler EX5 nak jd cam nih..hehehe’, Cik mana boleh EX5 jadi 125z Cik, tukar badan pun belum tentu boleh jadi macam hamba punye motosikal.

Banyak lagi komentar yang aku terima dari dia. Mungkin ketidakstabilan Friendster membuat semua komentar-komentar itu hilang. Aku pula, tak berhenti tersenyum membaca setiap komentar itu.

3 comments:

shahirahkhairudin said...

syok sendiri.. lalala~

adzmarfazami said...

tak ada butang like lar.. hehehe

next!

ecah said...

hahahah..ni kisah cinta die dan ISTERI die...maklumlah..mode HONEYMOON..huhuhuhu..