Wednesday, July 01, 2009

Speeding: Amazing Trail 2009


Amacam? Ada berani? Jom la kalau berani. Hahaha jangan macam ade orang tu. Treasure hunt pastu tengok wayang. Jom ramai-ramai gi tribe toyota punye treasure hunt. Anyway, aku dapat email bende ni hari ni. Saja la kan join, kot-kot bosan. Asal jangan ke tempat wayang udah la kan.

Tapi kali ni sedikit syiok yang mana dia open untuk owner malaysian car. Tapi dia open utk 40 participant je. Dengan syarat by recommendation of toyota owner. Maksudnya, kalau korang nak join, kene register bawah aku segala bagai la kan. Ngeh ngeh ngeh

Anyway, sape sape nak join gitau aku. Untuk non-toyota owner RM75/pax. Tapi kalau toyota owner, kene tengok how much korang spend untuk service. Macam aku, kene RM50/pax.

So aku dah registerkan nama aku, Adik aku, anak sedara aku dan juga boyfren anak sedara aku sekali. So harap-harap success la ye. Hadiah pertama RM2000 tu. Semua peserta pulak akan dapat hadiah. Tu yang syiok tu.


Ape pun. Enjoy your life to the fullest ok. Hidup cuma sekali, jadi manfaatkan setiap saat menghadapi segalanya. Jangan sampai merosak diri sudahlah.

Nota kaki: Pojie, ade bran???

8 comments:

Hezesuze said...

Amacam? Ada berani? Jom la kalau berani. Hahaha jangan macam ade orang tu. Treasure hunt pastu tengok wayang. Jom ramai-ramai gi tribe toyota punye treasure hunt.

amboi3..brani ko perli akak ek...pang! toyota???? xmen ler..wakakaka larikkkkkkkkkkssss

AniS GalaXy said...

anis pun nk jgk..
tp anis kenari
toyota kenari..wakaka

El-Zaffril said...

Kak Heze: Ala... biasalah kutuk mengutuk akak ni... paling best kutuk akak... hahahahahha.... tapi adat gurau senda la kan... ade batasnya... hua hua hua

El-Zaffril said...

Anis: Nak ke? nanti El bagi borang

farish izaryl @izreez said...

kelazzz

El-Zaffril said...

Rizz: Biasak la... hehehehe

Pojiepooh Abdullah said...

alaaaa..
nk join gak!!
knp xajak??!
Pojie ada read newsletter nih kat email tp xsempat nk baca lorh..

El-Zaffril said...

La... cepat la register... masih ade masa lagi... register terus bayar...