Sunday, July 12, 2009

Misi Gampang

Aku dapat workstation baru untuk settle my project master tu. Aku amat berbesar hati untuk semua workstation itu. Aku suka. So aku akan menjalankan misi gampang bila mula buat keje kat situ nanti. Hahahah

Misi pertama, aku nak cari pasal dengan mamat pukimak yang sebelah lab aku tu. Aku tak kira, ingat dia sorang je boleh tunjuk besar kepala dia kat situ. Aku pun boleh tunjuk belang aku la beb. Ingat aku takut dengan kau ke orang tua.

Misi kedua, aku nak siapkan project aku la obviously. Dah overun dah ni. Patutnya bulan ni aku dah settle dengan semua. Esok nak kene repair full of my circuit la. Nak buat camne. Terpaksa. Tiba-tibe circuit aku buat hal. Tensen betul. Overload kot.

Misi ketiga, aku nak update blog aku hari-hari(mesti akmal berbulu je baca misi aku ni). Tak ape, kau jangan risau. Aku kan selambe kodok update blog walaupun banyak gile keje. Hua hua hua

Cukuplah 3 misi gampang aku ni. Selambe je misi aku ni. Tapi misi pertama yang aku nak laksanakan dulu. Misi keji membalas dendam. Hahaha

Nota kaki: Selamat pergi ke Gambang Puaka

4 comments:

farish izaryl @izreez said...

haha siott je nme jln!

El-Zaffril said...

Rizz: Nak cari nama jalan yang lain plak

miss jiejie said...

hhaha..ish² name jalan nieee...lucahh owww !!!(sambil tutup mate) hihihih

El-Zaffril said...

jiji: mana ada jalan lucah... jalan mencarut je tu