Sunday, July 19, 2009

Juara Top Superb Blogger

Tahniah Fiq Online ucapkan kepada para pemenangan, fiq online memohon maaf jika ada terkasar bahasa atau membuat orang tersentuh hati sepanjang pertandingan ini berlangsung, terima kasih di ucapkan kepada Juri Pro dan penaja kerana sudi memberi sokongan kepada fiq untuk teruskan pertandingan ini walaupun pelbagai cabaran yang perlu fiq online tempuhi. Bagi yang kalah, adat bertanding. Terima Kasih atas sokongan anda.

-Fiq-

Hoyee, akhirnya lama-lama tunggu. Berbaloi gak aku tunggu kan. Hehehe, anyway terima kasih kepada pihak penganjur kerana sudi menganjurkan pertandingan ini. Terima kasih juga pada juri kerana memilih saya sebagai penerima anugerah top superb blogger 2009. Pengundi-pengundi pun terima kasih saya ucapkan ye. Tahun depan, kalau ada lagi. Bagi saya jadi juri la pula ya. Heheheh

Kat atas tu aku letak award yang Fiq bagi dan sedikit ucapan dari dia. Walaupun banyak dugaan kan. Tapi tak apa. Alhamdulillah. Semua selesai dengan baik. Hahaha, kalah artis bagi ucapan ni. Panjang berjela.

Anyway, dah janji. Kene tunaikan la kan. Hua hua hua. so ade 7 janji yang perlu ditunaikan. Bulan depan akan menyusul satu. Kita tunggu. Hehehehe

Nota kaki: berdebar-debar nak umumkan ni. Tak apa, kita tunggu je la ye

6 comments:

Cik Nazaitul Nadia @ Cik SesuciQiellah said...

tahniah atas kejayaan ang wakakaka gegeh kan wakakaka harus open table pasni wakakak

Hanya Aku Sorang said...

ehem, jgn lupa janji ko kat aku..

||| PöJìé PööH ||| said...

dah menang kan??
tahniah!
cuma jgn lupa belanja Pojie..
dpt belanja fotoshot pun xkp ler..
heheh..

El-Zaffril said...

Qilla: Aku koje nanti la ye Qila

El-Zaffril said...

Khai: Aku tau kau nak ape... akan ku tunaikan tanggungjawab aku

El-Zaffril said...

Pojie: Jom kite jadi model... nak tak??